מנצלים את המצב: רשות השידור שוב פנתה לצ'יקו מנשה

בעוד ערוץ 10 נאבק על קיומו, יש מי שדווקא מנסים לנצל את המצב לטובתם: הרשות חידשה את פניותיה לכתב "המקור" של של ערוץ 10 והכתב המדיני לשעבר של חברת החדשות, בבקשה כי יצטרף לרשות השידור ככתב מדיני

בעוד ערוץ 10 נאבק על קיומו, יש מי שדווקא מנסים לנצל את המצב לטובתם. רשות השידור חידשה בימים האחרונים את פניותיה לכתב "המקור", תוכנית תחקירים של ערוץ 10 והכתב המדיני לשעבר של חברת החדשות של ערוץ 10, צ'יקו מנשה, בבקשה כי יצטרף לרשות השידור ככתב מדיני - כך נודע ל"גלובס".

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס" בחודש מארס השנה, סירב האוצר לאשר את בקשת מנכ"ל רשות השידור לאשר חוזה טאלנט למנשה. זאת, משום שהבקשה נתקלה אז במספר קשיים: אחד, על-פי הוראת היועץ המשפטי לממשלה, למינוי של אנשים בחוזה טאלנט נדרש אישור הלשכה המשפטית ברשות השידור - ורשות השידור טרם העבירה אישור כזה בנוגע למנשה.

שנית - הרשות לא העבירה נוהל המגדיר מתי אפשר לשכור טאלנט, מי הוא טאלנט וכך הלאה, כפי שדרש האוצר. בעיה נוספת היא שהאוצר ביקש מהרשות להגיש בקשה קונקרטית, הכוללת את תנאי השכר המוצעים למנשה - גם בקשה זאת לא הוגשה אלא בקשה כללית בלבד.

מנשה מסר בתגובה: "זה נכון שפנו אלי. אני עובד כיום בערוץ 10, ולא חתמתי על שום חוזה חדש במקום אחר".

ברשות השידור סירבו להגיב לדברים.

מהאוצר נמסר, כי "רשות השידור אכן הגישה בקשה מחודשת להעסקת צ'יקו מנשה והעניין נמצא בבדיקה. אנחנו בוחנים את נוסח החוזה ואת סבירות השכר המבוקש".