שיכון ובינוי: שוק הנדל"ן מפשיר - מכרנו 12.5% יותר דירות

ברבעון השני עלו הכנסות החברה ב-21% ל-1.6 מיליארד שקל ■ הרווח הנקי עלה ל-130 מיליון שקל ■ החברה מכרה 181 יח"ד הרבעון, לעומת 162 יח"ד אשתקד

שיכון ובינוי מקבוצת אריסון, הציגה היום (ה') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה. ברבעון השני עלו הכנסות החברה ב-21% ל-1.6 מיליארד שקל, וכן רווח נקי של 130 מיליון שקל.

למרות הדיווחים על צינון אפשרי בשוק הנדל"ן, מדווחת שיכון ובינוי כי במהלך הרבעון השני נרשמה עלייה של כ-12.5% במכירות דירות בישראל - ל-181 יח"ד, לעומת 162 יח"ד שמכרה החברה ברבעון המקביל אשתקד.

לעומת זאת, המכירות הממוצע של יחידות דיור (ללא מע"מ) ירד במקצת הרבעון, ל-1.37 מיליון שקל, לעומת 1.41 מיליון שקל אשתקד.

הרווח הגולמי עלה ל-350 מיליון שקל, עלייה של 26% לעומת אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם ב-245 מיליון שקל, לעומת 264 מיליון שקל אשתקד.

במקביל לפרסום הדוחות, הודיעה החברה כי תחלק דיבידנד בהיקף של 40 מיליון שקל.

מנכ"ל שיכון ובינוי, עופר קוטלר, אמר כי "קבוצת שיכון ובינוי ממשיכה להגדיל את היקפי פעילותה, גם בימים לא פשוטים לכלכלה הישראלית והעולמית. הנכסים של הקבוצה - אמינות, מקצועיות, ניסיון ואיתנות פיננסית - ממשיכים לשרת אותנו גם בתקופות של חוסר יציבות וחוסר וודאות בשווקים הבינלאומיים. אנחנו נמשיך לנווט את דרכנו בשמרנות ובזהירות הראויה, תוך מקסום היכולות שלנו למען כל מחזיקי העניין שלנו".

סמנכ"ל הכספים של שיכון ובינוי, דורון בלשר, אמר כי "תוצאות הקבוצה משקפות עשייה והתרחבות בפעילות העסקית בארץ ובחו"ל. אנו מסמנים צעד נוסף במימוש האסטרטגיה ועמידה ביעדים העסקיים. אנו שמחים גם על האמון של שוק ההון בנו שהתבטא בגיוס האחרון שעשינו בחודש יולי השנה".