עובדי ערוץ 10 הפגינו מול בית נתניהו: "אין תירוץ לסגור ערוץ"

300 עובדי ערוץ 10 הפגינו היום מול בית ראש הממשלה בירושלים ■ מתן חודורוב: "איפה האידיאלים הנאצלים על תחרות חופשית כשמדובר בשוק התקשורת?"

300 עובדי ערוץ 10 הפגינו היום (ה') מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים. העובדים נשאו שלטים נגד ראש הממשלה ורעייתו שרה נתניהו, קראו קריאות ושרו שירים בגנות ההחלטה לסגור את הערוץ.

בימים האחרונים קיבל ועד העובדים של ערוץ 10 החלטה למקד את המאבק בנתניהו, שנתפס על-ידם כאיש האחראי לאי-פריסת התשלומים לערוץ.

בין היתר צעקו העובדים: "אין לכם תירוץ לסגור את הערוץ", "ערוץ חופשי זה צורך ממשי", "לא לזרוק עובדים לרחוב", "ביבי תתערב, אני לא רוצה לגמור רעב". כמו כן, העובדים הפנו שיר לרעיית ראש הממשלה: "שרה, תגידי לי, למה ביבי סוגר את הערוץ שלי".

מתן חודורוב, יו"ר ועד העובדים בערוץ 10, קרא בהפגנה לנתניהו ואמר: "התחלת עם רשות השידור, אתה ממשיך עם גלי צה"ל, העיתונות הכתובה מתרסקת, ואתה סוגר את ערוץ 10. איפה האידיאלים הנאצלים על תחרות חופשית כשמדובר בשוק התקשורת? 1,000 משפחות נוספות למעגל האבטלה. בכל מקום הממשלה מגיעה להסדרים להצלת מקומות עבודה. בערוץ 10 לא. זאת לא סתם טעות - זאת מדיניות".