טושיבה מציגה: אולטרה בוק משולב טאבלט עם חלונות 8

דגם ה-U920t מסדרת ה-Satelite הוא בעצם אולטרה בוק דקיק הכולל מסך מגע בגודל 12.5 אינץ' ■ את האולטרה בוק הזה יפעילו מעבדי אינטל מסוג i3 עד i7

תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית IFA שתיפתח מחר בברלין מסתמנת כאירוע להכרזת מוצרים מבוססי מערכת ההפעלה הבאה שלה מיקרוסופט - חלונות 8 שתגיע לחנויות ב-26 לאוקטובר.

טושיבה, כמו יצרניות אחרות הציגה טאבלט משולב מקלדת, המספק תחושה של לפטופ כאשר עובדים איתו. דגם ה-U920t מסדרת ה-Satelite הוא בעצם אולטרה בוק דקיק הכולל מסך מגע בגודל 12.5 אינץ'. במצב טאבלט, ניתן להחזיק את המוצר בדומה לעבודה רגילה עם טאבלטים, אבל כשרוצים להקליד, פשוט מחליקים את המסך למעלה ומקבלים תצורת לפטופ רגיל.

החסרון במקרה הזה הוא המשקל שעומד על 1.45 ק"ג, בתור לפטופ מדובר במשקל קל, אבל כשרוצים להשתמש בו בתור טאבלט, מדובר בתצורה כבדה יחסית לשימוש.

ישנם מוצרים אחרים שהוכרזו בתערוכה מהסוג הזה, שניתן להפריד את המקלדת ואת המסך וככה חוסכים במשקל. במוצר הזה טושיבה החליטה שהמשתמשים שלה ירצו את המקלדת איתם כל הזמן.

ה-U920t כולל מצלמה קדמית עם חיישן של 1 מגה פיקסל ומצלמה אחורית של 3 מגה פיקסל. את האולטרה בוק הזה יפעילו מעבדי אינטל מסוג i3 עד i7. הכונן הקשיח מגיע בטכנולוגיית SSD המספק מהירות עבודה גבוהה בנפח של 256 ג'יגה. מלבד זה יש כאן יציאת HDMI, 2 יציאות USB בתקן 3.0 וקורא כרטיס זיכרון.

הכותב היה אורח חברת סמסונג באירוע.