הטיפ היומי: מניה ששווה להמר עליה עם אפסייד של 23%

ברוך כהן, מנהל דסק חו"ל באילים קרנות נאמנות, מעניק למניית לאס וגאס סנדס המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 52 דולר

לאס וגאס סנדס (Las Vegas Sands, סימול: LVS ), שנוסדה ב-1988 בארה"ב, עוסקת בייזום, תכנון, הקמה ותפעול של אתרי נופש משולבים, הכוללים בתי מלון, אולמות קונגרסים ומרכזי תערוכות, מתחמי קניות ואולמות הימורים. החברה, שנסחרת בניו יורק לפי שווי שוק של 35 מיליארד דולר, מפעילה כיום 9 מתחמי נופש משולבים - 4 בארצות הברית, 4 בסין (מקאו) ו-1 בסינגפור.

בשנת 2009 סנדס הנפיקה בהונג קונג את החברה הבת Sands China, המרכזת את פעילות החברה בסין, וכיום היא מחזיקה ב-70.3% ממניותיה. סין נחשבת לשוק ההימורים הצומח ביותר בעולם, עם הכנסות ממשחקים ב-2011 של 33 מיליארד דולר - פי שישה מלאס וגאס.

סנדס מציגה כיום תיק נכסים מפוזר ואיכותי, מאזן יציב ומינוף פיננסי במגמת ירידה, ויכולת להפיק תזרימי מזומנים חזקים מפעילות שוטפת. מניית החברה השילה כ-32% מהשיא שרשמה באפריל (62 דולר), על רקע חששות מהאטה בארצות הברית ובייחוד מהאטה משמעותית באסיה.

על פי דוחות הרבעון השני, החברה חווה אומנם ירידה בפעילות באסיה, אך להערכתנו סיפור הצמיחה ארוך הטווח שלה, באסיה בכלל ובמקאו בפרט, טרם הסתיים. בסינגפור צפויה החברה לבצע בקרוב הרחבות נוספות של שטחי המלון ואולמות המשחקים, ועל פי הערכות סינגפור תהפוך בשנה הבאה לשוק ההימורים השני בגודלו בעולם.

במקאו תנועת המבקרים עשויה להמשיך לגדול בשנים הקרובות, לאור פתיחת אטרקציות תיירותיות חדשות ושיפור משמעותי בדרכי הגישה לאי. בנוסף, ככל שמקאו תהפוך ליעד אזורי מועדף לחופשות, לתערוכות ולכנסים, תוכל החברה לרשום גידול בהכנסות לא רק מהימורים אלא גם מבתי המלון וממתחמי הקניות והמסעדות, המהווים כיום שיעור קטן יחסית מהכנסותיה. כמו כן, המוניטין הרב של החברה עשוי לסייע לה בזכייה ברישיונות הקמה והפעלה נוספים גם במקומות אחרים בעולם.

על פי הערכת שווי שביצענו לחברה, המתבססת על שווי הפעילויות נטו שלה בארה"ב ובאסיה, בתוספת שווי ההחזקה בחברה הבת Sands China הנסחרת בהונג קונג לפי שווי שוק של 23 מיליארד דולר, אנו ממליצים על מניית לאס וגאס סנדס "קנייה" במחיר יעד של 52 דולר - גבוה בכ-23% ממחירה הנוכחי.

ברוך כהן, מנהל דסק חו"ל באילים קרנות נאמנות