רני רהב: בגלל הורדת מחירי הסלולר כולנו משלמים יותר מסים

יחצ"ן-העל אמר את הדברים בריאיון לתוכנית "פנים אמיתיות" עם אמנון לוי בערוץ 10 ■ רהב: "אני בעד הון ושלטון - ללא הון אין שלטון, וללא שלטון אין הון"

רני רהב, מי שנחשב לאחד היחצנים הגדולים במשק ולמייצגם של הטייקונים הגדולים, התראיין הערב (א') לתוכנית "פנים אמיתיות" עם אמנון לוי בערוץ 10. רהב אמר בריאיון כי הוא בעד שילוב של הון ושלטון וטען כי חבילת גזירות המס שאושרה לאחרונה בממשלה היא תוצר של מהפכת הסלולר שהוביל שר התקשורת משה כחלון.

בתגובה לשאלתו של המנחה אמנון לוי מדוע כל-כך אוהבים לשנוא את רני רהב, הוא השיב: "אני לא חושב שונאים אותי, יש אנשים שמכירים את רני רהב ואוהבים אותו".

לוי: "אתה חי בפאר, מחזיק 8 רכבי אספנות ואלפי יצירות אמנות, אתה בכלל לא עממי". רהב: "אתה סנוב, בזה שיש לך תוכנית טלויזיה, אתה לא בוחר לראיין את האזרח הפשוט לשמוע מה הוא אומר. אני בגובה של כולם, ומי שלא חושב כך יש לו בעיה, מי שמכיר אותי יודע שיש לי חברים מכל התחומים".

בהמשך הריאיון רהב הגיב לטענות לפיהם בישראל קיימת אליטה של הון ושלטון. "אני בעד הון ושלטון - ללא הון אין שלטון, וללא שלטון אין הון. אתה ראית את מחזור הבורסה אתמול? הוא היה 600 מיליון שקל. אתה יודע מה זה אומר, שכל בעלי ההון יקחו את הכסף שלהם מפה וישקיעו במקום אחר", דברי רהב.

הסיבה להעלאת המסים: הירידה במחירי הסלולר

לאחר מכן רהב התייחס למהפכת הסלולר וטען כי העלאת המסים האחרונה היא תוצר של הירידה במחירי הסלולר. "בגלל ששר בממשלה רצה להיות במעמד 'אמא תרזה', כל עם ישראל נקראו לשלם את ה-800 מיליון שקל החסרים".

במלים אחרות, רהב טוען כי העלאת המסים האחרונה היא תוצר של הורדת מחירי הסלולר, שגרמה כביכול לירידה בגביית המסים. "עשו אותנו מאושרים כאשר הורידו את מחירי הסלולר, אך מיד לאחר מכן שילמנו את ה-800 מיליון שקל האלה באמצעות מסים חדשים".