חשד: נהג מונית דרס ילדים בפ"ת, הסיע אותם לביה"ס - ונמלט

בשעות הבוקר פגע נהג מונית בשני ילדים בעת שחצו את הכביש ■ ככל הנראה, מחשש שייתפס הוא מיהר להכניסם לרכבו, הוריד אותם בביה"ס ונמלט מהמקום

שתי יממות אחרי הפגיעה המכוונת של נהג טרקטורון בשתי צעירות בפאתי גבעת ברנר, ממשיכה תופעת תאונות ה"פגע וברח" לתת את אותותיה.

היום (ב') בשעות הבוקר פגע נהג מונית בשני ילדים בעת שחצו את הכביש בפתח-תקווה. ככל הנראה, מחשש שייתפס, הוא מיהר להכניסם אל תוך רכבו - ופיזר אותם, בעודם שותתים דם אך לא סובלים מפגיעות קשות, אל בתי-הספר שבהם הם לומדים.

הילד, בן 11, פונה על-ידי צוות מד"א לבית-החולים "שניידר" בעיר, אחרי שאנשי הצוות החינוכי הבחינו בחבלות שעל גופו. במקביל, הועברה הילדה על-ידי בני משפחתה לטיפול באותו בית-חולים. המשטרה החלה לחקור את נסיבות האירוע.

האירוע התרחש בצומת הרחובות חיים כהן ורוטשילד בפתח-תקווה. אמם של הילדים סיפרה: "כל זה קרה בסביבות 7:30 בבוקר, אבל רק אחרי שבבית-הספר הזעיקו את כוחות ההצלה, נודע לי על כך. הילד סיפר שבדרך, אותו נהג הציע לו 10 שקלים - כ'פיצוי' על מה שקרה".

האם מקווה שבמשטרה יצליחו לאתר את נהג המונית הפוגע, וקראה לכל מי שהיה עד ראייה להתרחשויות להעביר מידע שיוכל לסייע באיתורו. "התקשרתי לכל תחנות המוניות בפתח-תקווה", היא סיפרה. "ברגע שאמרתי להם מה אני מבקשת, פשוט ניתקו לי את הטלפון בפרצוף".