הזמר קובי פרץ טוען: האמרגן שלי הוא שאיים עליי

פרץ, שנחקר אתמול בחשד כי איים על אמרגנו יוחאי יעיש המשמש עד מדינה נגדו בתיק העלמת המס, טוען היום במשטרה כי האמרגן הוא זה שנקט באיומים כלפיו

הזמר קובי פרץ, שנחקר אתמול (א') בחשד כי איים על אמרגנו יוחאי יעיש, טוען היום (ב') במשטרה כי האמרגן הוא זה שנקט באיומים - כך דווח בגלי צה"ל.

פרץ, שכבר חשוד בהעלמת מס, חשוד כעת גם שאיים על האמרגן שלו והצית את דלת ביתו. החשד עלה בעקבות מסרון מאיים לכאורה ששלח פרץ לאמרגנו לפני כשנה וחצי.

האמרגן משמש עד מדינה נגד הזמר בתיק החקירה נגדו על העלמות מס. הפרשה נחקרת בידי רשות המסים.

לדברי עורך דינו של פרץ, אודי ברזילי, אין כל קשר בין המסרון לדלת ביתו של האמרגן שנשרפה: "הוא מתלונן שמישהו שרף את הדלת שלו, אבל אינו יכול להעיד מי שרף. הוא אומר: 'יש לי הוכחה, יש לי מסרון'. מסרון מלפני שנה וחצי, הודעה שלא קשורה בכלל למצב הקיים".

לדבריו, "עד המדינה לא יכל לסבול את המחשבה שאינו ניזון יותר מידו של קובי פרץ. הוא לא יכול לשאת את המחשבה שקובי פרץ שב להצליח. לכן עד המדינה, מעבר לעוול שגורם לקובי בעדויות שלו שהן אינן עדויות אמת, עושה כל מאמץ כדי לפגוע בקובי פרץ, לשבש את הצלחתו ולפגוע בשמו".

במקביל, הגיש פרץ תלונה במשטרה נגד עד המדינה על סחיטה באיומים, שיבוש הליכי משפט, עדות שקר, הכשלת שוטר ובידוי ראיות.

מדובר במקרה נוסף בו זמר ים-תיכוני חשוד באיומים על אמרגנו. לפני כ-10 חודשים גזר בית המשפט המחוזי בתל-אביב 6 חודשי עבודות שירות על הזמרת מרגלית צנעני, שהורשעה בהסדר טיעון בסחיטה באיומים של אמרגנה, אסף אטדגי. כמו כן, נגזרה עליה שנת מאסר על-תנאי.