חשד: הזמר קובי פרץ איים על אמרגנו יוחאי יעיש

(עדכון) - האמרגן יוחאי יעיש משמש עד מדינה נגד פרץ בתיק העלמות המס ■ פרץ מכחיש את החשדות נגדו

הזמר המפורסם שזומן היום לחקירה בחשד שאיים על אמרגנו לשעבר הוא לא אחר מאשר קובי פרץ. האמרגן המאוים לכאורה הוא יוחאי יעיש.

לאחר החקירה היום (א') שוחרר פרץ לביתו בערבות, והחקירה בעניינו, בחשד לאיומים וקשירת קשר לביצוע פשע, נמשכת.

לפני שבועיים הפך יעיש, מי שהיה המנהל האישי של פרץ במשך 12 שנים, לעד מדינה נגד פרץ. יעיש ופרץ נחשדו בהעלמות מס של מיליוני שקלים.

"החיים זה פעם למטה פעם למעלה", אמר פרץ בריאיון ששודר אתמול. "האשם העיקרי זה אני. אני אומר לעצמי 'איפה היית כל השנים האלה'? אני מאשים את עצמי, נתתי אובר אמון - זה כמו סוס עיוור".

"לא היה מנהל או אמרגן או מישהו שיצא כעד מדינה כלפי האומן שלו", הדגיש פרץ. "במשך 12 שנה אתה מפרנס מישהו - אני עבדתי, לא אף אחד אחר. הוא אוכל אצלך בבית, שותה ממך, והוא תוקע בך חרב, גם רצחת וגם ירשת וגם קברת - אבל זה לא יקרה".

לפני שנתיים וחצי התפוצצה הפרשה, כשהשניים - פרץ ואמרגנו, נעצרו בחשד להעלמות מס. כשיצא מהחקירה לא היסס פרץ ואמר כי "חבל שיש אנשים מסוימים שרוצים לעשות פרסום על חשבון הגב שלי, כמו מס הכנסה שכל תקופה יש כוכב כזה או אחר".

בריאיון אמר פרץ: "מס הכנסה פתחו לי את העיניים. אם היו אומרים לי כמה כסף הייתי מרוויח, לא הייתי מאמין להם - לא ידעתי כלום ולא הייתי מעורב בכולם", הוא מבהיר. "איך יכולים להאשים מישהו אם הוא בחיים לא סגר הופעות? אפילו לטלפונים בחיים שלי לא עניתי ולא עמדתי מול לקוחות".

עו"ד אודי ברזילי, המייצג את פרץ, מסר בתגובה: "האמן סיים את חקירתו במשטרה. החקירה תואמה מראש ונעשתה באווירה מקצועית והוגנת. המתלונן משמש בפעם השנייה כעד מדינה, ועושה כל מאמץ כדי להכפיש את האמן ואת הצלחתו בדרך של תלונות-שווא. פרץ בכל מקרה השיב לכל שאלות החוקרים והכחיש את החשדות נגדו".