JustAd תספק לפיליפס פלטפורמה לפרסומות

השת"פ של הסטארט-אפ הישראלי, שעוסק בטכנולוגיות פרסום בטלוויזיה, עם פיליפס מוערך ביותר מחצי מיליון דולר

הסטארט-אפ הישראלי justAd.TV, שעוסק בטכנולוגיות פרסום בטלוויזיה, משתף פעולה עם חברת פיליפס בתחום הסמארט TV. העסקה בין הצדדים מוערכת ביותר מחצי מיליון דולר, כך נודע ל"גלובס".

justAd הוקמה לפני שלוש וחצי שנים על-ידי יריב אראל, מנכ"ל החברה ושחר תלמי, סמנכ"ל הטכנולוגיות. עד כה גייסה החברה 3 מיליון דולר מ-Plus ונצ'רס ו-Menditech Investments. בחברה מועסקים 12 עובדים במשרדים בתל אביב.

פיליפס השיקה מערכת פרסום חכמה שמבוססת על הטכנולוגיה של JustAd, אשר מאפשרת ליצור פרסומות על-גבי טלוויזיות ללא שום פיתוח, ולהציג אותן במקביל לפרסומות אינטרנט. ניתן ליצור באמצעות המערכת פרסומות וידיאו או תמונות אינטראקטיביות שעובדות על כך מסך (מחשב, סמארטפון, טאבלט וסמארט TV) ללא צורך בכתיבת קוד.

הקמפיין הראשון שיעלה על מסכי פיליפס הוא של חברת פולקסווגן.

במערכת ישתמשו מספר יצרני טלוויזיות נוספים, שהטמיעו את הפתרון של חברת פיליפס, כמו לווה ושארפ. לפני יותר משנה, קיבלה החברה אישור להתאים אפליקציות למסכים של סמסונג ו-LG, כאשר החברה מאפשרת הטמעה של פרסומות סטטיות - למשל באנר בתוך שידורי האינטרנט - במסכים של היצרניות הקוריאניות.

הטכנולוגיה של justAd יודעת "להתלבש" על מסכי טלוויזיה או על טאבלטים ולהלביש את הפרסומות על אותה אפליקציית שידור. הרעיון של החברה הוא למצוא את האזורים שבהם אפשר להציג את הפרסומות במקומות שפחות מפריעים לצרכן, למשל כאשר הוא עוצר את שידור הווידיאו.