עזיבה נוספת בסוכנות הביטוח מבטח סימון: נסים ג'רבי

המשנה למנכ"ל מבטח סימון ומנהל מערך העסקים הודיע לאחרונה כי "הוא מבקש לסיים את תפקידו בחברה לאחר יותר מ-7 שנים"

עזיבה נוספת של בכיר בסוכנות הביטוח מבטח סימון, שבבעלותה המלאה של קבוצת הביטוח והפיננסים מגדל: נסים ג'רבי, המשנה למנכ"ל מבטח סימון ומנהל מערך העסקים הודיע לאחרונה כי "הוא מבקש לסיים את תפקידו בחברה לאחר יותר מ-7 שנים", כפי שנמסר מסוכנות ניהול ההסדרים הפנסיוניים הגדולה במשק.

עוד נמסר ממגדל כי המשנה למנכ"ל מגדל וראש חטיבת הלקוחות, המכהן גם כמנכ"ל מגדל סוכנויות, אריק יוגב, "יבחן עם ג'רבי אפשרויות אחרות להמשך שיתוף הפעולה עמו, במסגרת הקבוצה". מנכ"ל מבטח סימון הוא יוני קופרמן, שבמקביל מנהל את חברת בדיוק - האחראית על תפעול והבק-אופיס במרבית הסוכנויות הפנסיוניות של מגדל. מנכ"ל מגדל הוא יונל כהן.

עזיבתו של ג'רבי - שהיה מספר שתיים בסוכנות הגדולה במשק, מתווספת לשורה של בכירי הסוכנות שעזבוה בשנים האחרונות. ג'רבי מונה בתחילת 2011, עם כניסתו של המנכ"ל קופרמן לתפקידו, למשנה למנכ"ל מבטח סימון ומנהל מערך עסקים ושיווק. בתפקידו בקודם בסוכנות הוא כיהן כמשנה למנכ"ל ומנהל תחום תגמול בכירים והשקעות. ג'רבי הצטרף למבטח סימון בסוף 2005, כשהחברה רכשה ממנו את סוכנות הביטוח נשגב, אותה הקים.

על פי הערכות בשוק ג'רבי, מומחה בפיתוח מערכות תגמול ייחודיות לעובדים ומנהלים בכירים במגזר העסקי, פורש על רקע כך שהתבהר לו שלא יקבל את תפקיד מנכ"ל מבטח סימון, הגם שעל פי הערכות בשוק מדובר בתפקיד לו ציפה, מבלי שהדבר התממש.