היועצת המשפטית של קשת, עו"ד זהר קדמון-סלע, פורשת

שימשה כיועמ"ש של קשת בשנים 1998-2003 ושבה לקדנציה נוספת ב-2010

עו"ד זהר קדמון-סלע, הסמנכ"לית והיועצת המשפטית של זכיינית ערוץ 2 קשת, פורשת מתפקידה. עו"ד קדמון-סלע שימשה כיועצת המשפטית של קשת בשנים 1998-2003 ושבה לקדנציה נוספת ב-2010.

עו"ד קדמון-סלע הובילה את הטיפול המשפטי בשינויים הרגולטוריים המסדירים את המעבר העתידי מזיכיונות לרישיונות שידור, והייתה ממקימי זיר"ה - זכויות יוצרים ברשת האינטרנט. כמו כן הובילה קדמון-סלע מטעם קשת את תהליך פיתוח הקוד האתי-רפואי לתכניות טלוויזיה וכן ניצחה על מהלך של הטמעת סטנדרטים אתיים ומשפטיים בהפקות קשת.

עו"ד קדמון-סלע היא בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב ובעלת תואר שני בתקשורת מאוניברסיטת סטנפורד. היא מועמדת לתואר דוקטור בעיתונות מאוניברסיטת קולומביה.

מנכ"ל קשת, אבי ניר, מסר: "זהר ניהלה בהצלחה רבה את המחלקה המשפטית של קשת בשתי קדנציות, הרחוקות זו מזו בעשור. בעבודתה כאן היא הפגינה רמה מעוררת השתאות של ידע, תבונה ומקצועיות, בד-בבד עם רמה מעוררת התפעלות של נאמנות ויושרה. עזיבתה של זהר מעציבה אותי מאד באופן אישי. מעבר למקצועיות המשפטית, זהר הייתה חברה, חברה לדרך של קשת, מצפון וזרקור. בשמי, בשם מועצת המנהלים ובשם חבריה בקשת, אני רוצה להודות לזהר מקרב ליבנו ולאחל לה דרך טובה ומוצלחת".

קדמון-סלע מסרה: "אחרי שנים רבות ומרתקות בקשת החלטתי לצאת לדרך חדשה. אני משוכנעת שהידע, הניסיון והחברים שצברתי בשנותיי בחברה ילוו אותי ויעשירו אותי עוד זמן רב. אני מודה לאבי ניר, למועצת המנהלים ולחבריי בקשת על האמון הרב שנתנו בי, ומאחלת לחברה את המשך ההובלה וההצטיינות שכה מזוהות עמה".