תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

גראונד זירו שווה לח.מר הבורסאית כ-11 מיליון ד'

טקמר, החברה מקבוצת ח.מר הבורסאית, זכתה במכרז לתכנון והטמעת רשת תקשורת חכמה בבניין מספר אחד שבמתחם הגראונד זירו במנהטן

טקמר, החברה מקבוצת ח.מר הבורסאית, הודיעה הבוקר (ד') כי זכתה במכרז לתכנון והטמעת רשת תקשורת חכמה בבניין מספר אחד (One World Trade Center) שבמתחם הגראונד זירו במנהטן. היקף הפרויקט מוערך בכ-11 מיליון דולר.

בניין WTC1 הוא המגדל המרכזי המוקם במתחם המכונה Ground Zero מאז שהתרסקו בו שני המטוסים בהתקפת ה-11 בספטמבר 2001. טקמר תפרוס את רשת התקשורת בכל 104 קומות הבניין החדש - שיהיה הגבוה ביותר בקו הרקיע של ניו-יורק.

טקמר תשמש כקבלן ראשי בפרויקט התקשורת בבניין, שהחל באפריל 2012 ויימשך כ-15 חודשים, ותהיה אחראית לביצועו הכולל. במסגרת הפרויקט טקמר תתכנן, תספק, תפרוס ותטמיע רשת תקשורת חכמה, שפותחה ותוכננה על ידה לצרכי הפעילות בשיגרה ובזמן חירום.

בין היתר טקמר תספק ותפרוס ציוד תקשורת DAS ייעודי, שיאפשר לכוחות הבטחון, ההצלה ועמיתיהם החיצוניים המשך תקשורת מלאה ושוטפת בשעת חירום, בתוך ומחוץ למבנים בסביבת המגדל, באמצעי התקשורת ובתדרים הרגילים של עבודתם היומיומית.

איציק בן-טולילה, מנכ"ל טקמר, אמר כי "תיכננו ופיתחנו רשת תקשורת אלחוטית שתענה על הדרישות הגבוהות של רשות הנמלים של ניו-יורק וניו-ג'רזי לאפשר תקשורת רציפה ואמינה גם במצבי חירום, זאת על מנת לאפשר לכוחות ההצלה והחירום לעשות שימוש, כל אחת, ברשת התקשורת האלחוטית הייעודית שלה באופן לו היא מורגלת וללא צורך לשנות את תצורת עבודתה הסטנדרטית ו/או להחליף ציוד תקשורת בזמן חירום".