חוזה חדש למקסילנט בהונג-קונג עם קבוצת פיוניר

מנכ"ל מקסילנט: "ההסכם משמעותי מאוד עבור החברה, מאחר שהוא פותח בפנינו פוטנציאל לפריסה רחבה באסיה"

חברת מקסילנט (Maxillent), המפתחת שתלים חדשניים לקיצור וייעול הליכי כירורגיה דנטלית, חתמה על חוזה הפצה בלעדי עם חברת Pioneer Richteeth Medical משנחאי, להפצת שתל ה-iRaise בהונג-קונג.

גדעון פוסטיק, מנכ"ל מקסילנט, אמר כי "ההסכם משמעותי מאוד עבור החברה מאחר שהוא פותח בפנינו פוטנציאל לפריסה רחבה באסיה. השקה מוצלחת תאפשר כניסה לשווקים אטרקטיביים מאוד עבורנו, ביניהם סינגפור, טאיוואן, ובעיקר סין. הסכם עם מפיץ זה מהווה אישור למודל העסקי שלנו, המבוסס על שיווק בינלאומי באמצעות מפיצים מובילים. בחרנו ב-Pioneer כשותפה האידאלית למטרת כניסה ראשונית לאיזור, מאחר שלחברה המומחיות, המשאבים והפריסה שנדרשת לנו בהונג-קונג ובשווקים אחרים באסיה".

עוד הוסיף פוסטיק: "אנו מאוד מרוצים מקצב המכירות ומההצלחה לה זוכה ה-iRaise. השתל עושה בדיוק מה שציפינו ומהווה מהפכה אמיתית בתחום, הן מבחינת הנוחות והבטחון שהוא מעניק לרופא השיניים, והן בכך שהוא חוסך מהמטופל ניתוח מסובך ותהליך החלמה ארוך וכואב. אנו מכוונים כעת לחתימה על הסכמים נוספים עם מפיצים באירופה".

שתל ה-iRaise פותר בעיה מהותית בכירורגיה דנטלית. פרוצדורת הרמת הסינוס, הנדרשת בכ-20% מממקרי השתלים הדנטליים, שבהם מסת העצם הקיימת בלסת העליונה אינה מספיקה על מנת לתמוך בשתל, היא פולשנית וטראומטית מאוד בהליך הנפוץ כיום. ההליך דורש ניתוח פולשני של למעלה משעה, ומצריך מהמטופלים מנוחה של 10-3 ימים בבית, על מנת להתאושש מנפיחויות וחבלות הנגרמות כתוצאה ממנו.