מה אפשר לעשות עם התמונות שצילמתם באינסטגרם?

"גלובס" סוקר 9 אתרים שמאפשרים להדפיס את התמונות מאינסטגרם על מגנטים, חולצות, קנבס ואפילו ככיסוי לסמארטפון, כשהכול ניתן לשלוח גם לישראל

יש משהו באפליקציית אינסטגרם שהופך אותה לממכרת ומאוד ידידותית למשתמש. אף שנרכשה השנה על-ידי פייסבוק במיליארד דולר, החברה שעומדת מאחורי אפליקציית הצילום עדיין לא ממש עושה כסף אמיתי מהתמונות, אך בינתיים קמו עסקים שמציעים לפתח את התמונות במגוון דרכים.

Imagesnap: אריחי קרמיקה לבית

דרך Imagesnap אפשר להדפיס תמונות אינסטגרם כאריחי קרמיקה לבית ולמשרד. לא מדובר באריחים שמדביקים עם קצת טיח לקיר, אלא בכאלה שניתן לתלות כמו תמונה או להניח בקצה השולחן במשרד. ניתן להזמין האריחים בגדלים שונים, גם כתחתיות לסירים או לכוסות.

מחיר: בהתאם לגודל - מ-3 דולר ועד 35 דולר.

עלות משלוח: 11 דולר (רגיל); 45 דולר (אקספרס).

Casetagram: כיסויים לסמארטפון

אתר Casetagram מאפשר להכין כיסויים לאייפון, לסמסונג גלקסי או לאייפד ישירות מחשבון האינסטגרם שלכם ולעצב אותן בצורות שונות - עיגולים, ריבועים או אפילו תמונה אחת גדולה על כל הכיסוי. בנוסף, האתר מציע גלריה שניתן לקבל ממנה רעיונות לעיצובים שונים.

מחיר: 35 דולר לסמארטפונים ולאייפוד טאץ'; 55 דולר לאייפד.

עלות משלוח: כרגע חינם.

Instacanvas: פלטפורמת מסחר

פלטפורמת המסחר של Instacanvas מאפשרת למכור תמונות מהאינסטגרם. מעלים את התמונות לאתר, מקבלים דף אישי, בוחרים אילו תמונות רוצים למכור והאתר דואג לגבות תשלום ולטפל בענייני המשלוח. תמונה שנמכרת מזכה את בעליה ב-20% מערך המכירה. האתר מאפשר גם לרכוש תמונות שאחרים צילמו - על-גבי קנבס, תמונה ממוסגרת או ריבוע זכוכית.

מחיר: 40-60 דולר.

עלות משלוח: 9 דולר.

Printstagram: ממדבקות ועד חולצות

Printstagram הוא בית דפוס של ממש, עם אפשרויות הדפסה מגניבות ישירות מחשבון האינטסגרם - החל מסט מודפס של תמונות על ריבועים קטנים, סט מיני מדבקות בגודל של 20X20 מ"מ, אלבום ספירלה מיניאטורי, פוסטרים עם מגוון תמונות ועד טי-שירט פשוט.

מחיר:10-35 דולר.

עלות משלוח: 12 דולר.

Artflakes: למכור תמונות, לקנות מדבקות

ב-Artflakes נמכרות מדבקות בגודל של 10X10 ס"מ - גדולות פי 5 מהמיני מדבקות של האתר השני. גם כאן אפשר למכור תמונות אינסטגרם. התמורה תלויה בבעל התמונות עצמו: על המחיר הבסיסי שמוצע על כל סוג של תמונה באתר, ניתן להוסיף אחוזים שיהוו את עמלת המכירה. האתר ממליץ על כ-20%, כשהכסף מועבר באמצעות חשבון PayPal או ישירות לחשבון הבנק לתושבי אירופה.

מחיר: 20-62 דולר.

עלות משלוח: 4 דולר.

Stickygram: להתמגנט למקרר

אתר Stickygram מציע ממשק מעוצב ופשוט להפוך את היצירות שלכם למגנטים קטנים על המקרר. עם משלוח חינם לכל העולם, בהחלט מדובר בהצעה מפתה שיכולה לשדרג את המקרר ולהוסיף לו קצת יותר שיק.

מחיר: 15 דולר ל-9 מגנטים של 50X50 ס"מ.

עלות משלוח: חינם.

Snapstagram: להדפיס בפשטות

snapstagram, פרויקט שמומן מכספי גולשים באמצעות פלטפורמת מימון ההמונים kickstarter, נועד פשוט להדפסת תמונות. מתחברים לחשבון, בוחרים 12 תמונות, ממלאים פרטים וזהו. חבילת התמונות, בגודל 10X10 ס"מ, נשלחת הביתה בתוך מארז קטן ומצומצם.

מחיר: 6 דולר למארז של 12 תמונות.

עלות משלוח: 8 דולר.

Blurb: התמונות שאלבום

אתר blurb מציע הדפסת אלבום תמונות קטן בגודל של 18X18 ס"מ ישירות מהאינסטגרם. מבלי להוריד תוכנה, ניתן לשחק באתר קצת עם עיצוב הספר המתוכנן, להוסיף טקסט לעמודים ולקבל ספרון חביב.

מחיר: מ-11 דולר לספרון של 20 עמודים.

עלות משלוח: החל מ-18 דולר.

לופה: להדפיס על קנבס בעברית

אתר הדפסת אלבומי התמונות הישראלי לופה נכנס לאחרונה גם הוא לנישת אינסטגרם. ניתן להתחבר לחשבון האינסטגרם ולבחור תמונה אחת או יותר שתודפס על קנבס. לפי הבדיקה, התמונות מגיעות רק בגודל של 30 ס"מ על 30 ס"מ ובחברה מאפשרים לקבל את התמונות רק באמצעות שליח בעלות גבוהה (אך תוך 72 שעות מסיום הייצור) או באיסוף עצמי מקיבוץ נחשונים.

מחיר: 141 שקל (כעת בהנחה של 40%).

עלות משלוח: 39 שקל (שליח עד הבית).