טאו: הוגשה בקשה להקפאת ההליכים עד ערב ראש השנה

היום הייתה צפויה להגיע החברה שבשליטת אילן בן-דב לפירוק, אולם בינתיים הוגשה בקשה להקפאת ההליכים עד ל-16 לספטמבר ■ בן-דב הסכים לערוב לתשלומים שבהם תישא טאו לסאני בתקופת הקפאת ההליכים, עד לסך של 40 אלף שקל

האם טאו, שהייתה אמורה להגיע היום לפירוק, תקבל מרווח נשימה? בקשה דחופה הוגשה היום לבית המשפט להאריך את הקפאת ההליכים של החברה עד לערב ראש השנה, ה-16 בספטמבר.

הבקשה הוגשה על ידי עו"ד אהרן מיכאלי ממשרד גולדפרב זליגמן ושות', בא כוח הנאמן בהקפאת ההליכים. הסיבה להגשת הבקשה היא כי אילן בן דב בעל השליטה הסכים לערוב לתשלומים שבהם תשא טאו לחברת סאני בתקופת הקפאת ההליכים, עד לסך של 40 אלף שקלים.

בנוסף הסכים מנכ"ל טאו, יוסי ארד, לוותר על שכרו לחודש ספטמבר.

אתמול האריך בית המשפט המחוזי את הקפאת ההליכים של טאו עד היום בשעה 16:00.

מאז מסר בית המשפט צו הקפאת הליכים לטאו ביולי השנה, התקשתה החברה להגיע להסכמה עם בעלי האג"ח שלה - להם היא חייבת כ-310 מיליון שקל - על הסדר חוב. זאת, בנוסף לחובות החברה לבנק לאומי בהיקף של 155 מיליון שקל, אשר הועמדו על-ידי הבנק לפירעון מיידי באוגוסט השנה. בן-דב הציע בזמנו כי כנגד מחיקת החוב של החברה לנושים, יקבלו המחזיקים שתי סדרות אג"ח חדשות בערך נקוב של 248 מיליון שקל, לפירעון בשנים 2015-2020, הקצאה של 15% במניות טאו חדשות ותשלום של 30 מיליון שקל במזומן.