חברת שילוט החוצות הדיה זכתה בזיכיון הפרסום על "קיר הקריה"

זיכיון הפרסום ניתן ל-6 שנים בהיקף של למעלה מ-12 מיליון שקל ■ יו"ר הדיה, עופר גל: "הפרסום על הקיר כבר הוזמן לחודשים הקרובים"

חברת הדיה שילוט חוצות מקבוצת הדיה זכתה במכרז הפרסום לקיר הקריה ("קיר קפלן") בהיקף של למעלה מ-12 מיליון שקל. מדובר בקיר שאורכו למעלה מ 100 מטר והינו קיר הפרסום הגדול במדינה, כאשר בכל יום נחשפים אליו מאות אלפי אנשים.

במכרז השתתפו חברות שילוט החוצות הגדולות, בהן ברעם, נור, רפיד, Huge ולביא מדיה. עם סיום המכרז בחרה החברה לפיתוח כלכלי של עיריית תל-אביב בהדיה שילוט חוצות.

עלות הפרסום על קיר הקריה עומדת על מעל 2 מיליון שקל בשנה. זיכיון הפרסום הינו ל-6 השנים הקרובות.

ב-6 השנים האחרונות היה קיר הקריה בידי חברת אדרי מדיה גרופ, אשר זכתה במכרז הקודם ולאחרונה נרכשה על-ידי קבוצת הדיה בבעלות עופר גל.

לדברי עופר גל, יו"ר ובעלים של קבוצת הדיה, "קיר הקריה הינו ללא ספק חלק מהנוף האורבאני הייחודי של העיר תל-אביב. המיקום מאפשר פרסום איכותי בגובה העיניים ופונה למגוון עצום של לקוחות העוברים בצומת מרכזי זה, הן ברכב והן ברגל.

"בכוונתנו לשלב בשלט קמפיינים יצירתיים אשר יצרו אינטראקציה עם הקהל, באופן שכל קמפיין יהווה הפתעה וחדשנות ויתחבר לקהל הנחשף במודע ובתת-מודע. לשם כך נשתמש באמצעים מתקדמים של קול וריח שטרם נראו בישראל. כמו כן, נשלב אמצעי תאורה ייחודיים להעצמת החשיפה והחוויה".

לדבריו, "הפרסום על קיר הקריה כבר מוזמן לחודשים הקרובים, ואמורים לעלות עליו קמפיינים של החברות המובילות במשק מתחומי רכב, פיננסים, משקאות, אופנה, קוסמטיקת יוקרה ועוד".