איציק זוהר: "ספגתי בילדותי התעללות, מכות וכוויות נפשיות"

כדורגלן ופרשן הספורט לשעבר בראיון למוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות": "חייתי ברמה של מישהו שחושב שאין מחר, מעל כולם, אבל היום אין כלום - נגמר"

"פשיטת-רגל זו כניעה מחוסר ברירה - הבנתי שזה המוצא האחרון שלי. אחרי שערוץ הספורט פיטרו אותי בעקבות בקשות חוזרות לעיקולים על המשכורת, זה היה הרגע שהבנתי שאני חייב ללכת לפשיטת-רגל".

את הדברים אומר איציק זוהר, כדורגלן ופרשן הספורט לשעבר, בראיון למוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות".

זוהר הגיש בחודש יוני בקשה לפשיטת-רגל בעקבות חובות של יותר ממיליון שקל בעקבות התמכרות להימורים. כ-750 אלף שקל מזה - לחברים ו"לגורמים שונים". לזוהר גם חובות למס הכנסה בהיקף של מאות אלפי שקלים וכן חוב נוסף לעיריית תל-אביב, של כ-192 אלף שקל, בגין דוחות חניה שלא שולמו על-ידו בשנים האחרונות.

כל זאת מתווסף לחובות של מאות אלפי שקלים שיש לזוהר, לכאורה, לשוק האפור. "כל ההלוואות שלי נעשו לפי החוק. אין אפור - רק שחור ולבן. הכול ברור", אומר זוהר בראיון.

לדברי זוהר, "הפיטורים מערוץ הספורט היו מכה עבורי. זה הדבר היחיד שנשאר לי, שנאחזתי בו - וגם זה הלך... חייתי ברמה של מישהו שחושב שאין מחר, מעל כולם, אבל היום אין כלום - נגמר. ניסיתי להסתיר הכול מהעולם", אומר זוהר. "לא רציתי שיידעו שיש לי בעיה, הרי איציק זוהר אף פעם לא קשה לו. כמה טיפשי ודבילי זה היה - היום אני יודע שהאגו זה דבר מסוכן".

איציק זוהר גם הסתבך כנראה עם גורמים מהעולם התחתון. בשנים האחרונות הוא נדקר פעמיים, כשבפעם הראשונה התוקף חתך את פניו בסכין, ורק ניתוח פלסטי מהיר ומקצועי הצליח להעלים את הנזק כמעט לגמרי.

"זה על גבול הפלילי... אף אחד לא שאל לשלומי כשפגעו בי - חיפשו את האשם בי. השריטה בפנים עברה אבל השריטה בלב נשארה", לדבריו.

"הכול קשור גם למה שעברתי בילדותי. ספגתי התעללות ומכות, וקיבלתי כוויות נפשיות שלא תבינו אף פעם", אמר זוהר.

לגבי בזבוז הכספים, זוהר אמר כי "כנראה שאני לא כזה חכם. אין לי שליטה על זה - אז שכר הדירה היה 12,000 שקל בחודש, ונסעתי על מכונית של 400 אלף שקל - כשאתה מתנהל מול אנשי עסקים, הסטטוס שלך חשוב כלפי חוץ. לקח לי הרבה זמן להבין שאני טועה. הרס עצמי זה חלק בלתי נפרד מההתנהלות שלי".