סבתא זכתה ב-30 מיליון שקל בלוטו; "הרגשתי שהזכייה קרובה"

את דבר הזכייה גילתה הזוכה כאשר הגיעה לדוכן הפיס על מנת למלא טופס חדש, ובמקביל ביקשה מהזכיין לבדוק את הטופס הישן

סבתא ל-7 ממרכז הארץ, אם ל-3 ילדים, זכתה ב-30 מליון שקל בלוטו בהגרלה שהתקיימה ביום שלישי, 4 בספטמבר.

את דבר הזכייה גילתה כאשר הגיעה לדוכן הפיס על מנת למלא טופס חדש ובמקביל ביקשה מהזכיין לבדוק את הטופס הישן. לאחר שבדק פנה אליה המוכר ואמר כי יש ברשותה זכייה גדולה שאינו יודע בכמה היא מסתכמת, והפנה אותה למשרדי מפעל הפיס בתל-אביב.

כאשר שבה הביתה, התקשרה הזוכה לבנה וביקשה שיגיע אליה בהקדם האפשרי. כאשר הגיע, סיפרה לו אימו את שקרה ואמרה כי היא מקווה שזכתה לפחות ב-1,500 שקל שיעזרו לה בטיפול בבעלה החולה. הבוקר (א') הגיעה הזוכה לבית מפעל הפיס והתבשרה כי זכתה ב-30 מיליון שקל.

הזוכה סיפרה כי במשך שנים הקפידה למלא טפסי לוטו עם מספרים קבועים המורכבים מתאריכי ימי ההולדת שלה ושל ילדיה, עד שבשלב מסוים החליטה להפסיק למלא: "לקחתי פסק-זמן, ובמשך כמה שנים לא מילאתי לוטו, עד שיום אחד הגיעה אליי אחותי לביקור וביקשה שאבוא איתה לדוכן השכונתי למלא טופס, ושמתי לב שהיא מילאה את הטופס בשיטת הלוטומט. היא סיפרה לי שהרבה מאוד אנשים זוכים באופן הזה, ובמקום למלא את המספרים בעצמה, היא מעדיפה שהמכונה תעשה זאת בעבורה. מאז החלטתי גם כן לעשות כך, ובמשך כמה חודשים מילאתי טופס דאבל לוטו בסכום של 64 שקל".

עוד הוסיפה כי "במהלך החודשים הללו, אם יצא שדילגתי על הגרלה, הייתי חולמת על כך בלילה, כי הרגשתי שהזכייה הגדולה קרבה, ועוד יגיע היום הזה בו אזכה בסכום בגדול".

הזוכה, כאמור תושבת מרכז הארץ וסבתא לנכדים, סיפרה כי חלומה הגדול ביותר הוא לבנות בית גדול ובו כמה אגפים, ובכל אגף יגור ילד אחר עם משפחתו, וכך כל ילדיה ונכדיה יגורו עימה.