סרוגו יתמודד מול בובליל על נשיאות התאחדות בוני הארץ

ראול סרוגו: "בובליל עשה עבודה טובה, אך להתאחדות דרוש נשיא חדש, מקצועי ודינמי שיוביל מדיניות שתביא פתרון לבעיות הקשות של הענף"

ראול סרוגו מבקש להחליף את ניסים בובליל, שמכהן מזה שש שנים כנשיא התאחדות בוני הארץ. סרוגו הודיע היום (א') כי יתמודד בבחירות לנשיאות הארגון בדצמבר הקרוב. סרוגו מתמודד "ראש בראש" נגד בובליל, אחרי ששימש כסגנו עד תחילת 2010.

סרוגו (49), יזם וקבלן מבצע ומנכ"ל סרוגו חברה לבנייה, שימש בעבר כסגן נשיא התאחדות הקבלנים (בתקופת בובליל), ויו"ר ארגון הקבלנים בראשון לציון. במסגרת פועלו בהתאחדות, היה סרוגו חוד החנית של מאבק הקבלנים בתופעת קבוצות הרכישה, מאבק שבמידה רבה נחל הצלחה. הוא גם פעיל בתחום של דיור בר-השגה, סוגיה שללא ספק תעסיק את הקבלנים בשנים הבאות.

חברת הבנייה הוותיקה של סרוגו - בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול ותואר שני במינהל עסקים - בונה 350 יחידות דיור ומעסיקה 100 עובדים.

"בובליל עשה עבודה טובה, אך להתאחדות דרוש נשיא חדש, מקצועי ודינמי שיוביל מדיניות שתביא פתרון לבעיות הקשות של הענף, כמו המחסור המתמשך בעובדים, מצוקת האשראי, המלחמה בקבלנים לא רשומים וההשקעה ההולכת ופוחתת בבנייה ציבורית ובתשתיות", מסר סרוגו. "הבחירות הקרובות לנשיאות ההתאחדות יקבעו לאן פניה, ומהו תפקידה בענף מרכזי ואחד מהחשובים ביותר בכלכלה ובחברה הישראלית. ההתאחדות בראשותי תוביל את ענף הבנייה והתשתית לשיאים חדשים, כראוי לקטר המוביל של הכלכלה הישראלית".

סרוגו הוסיף כי "הגיע הזמן לנשיא אחר, שאפתן ויוזם, כך שנגיע לפתרון אמיתי של בעיות הליבה של הענף".

דוברת התאחדות בוני הארץ מסרה בתגובה כי נכון להיום, סרוגו ובובליל הם המתמודדים היחידים בבחירות.