רשת כלי הבית דומו הפסידה 4 מיליון שקל במחצית 2012

שני סניפים הפסדיים של הרשת צפויים להיסגר, אחד מהם בקניון G כפר-סבא

רשת כלי הבית דומו, שבשליטת קבוצת טיב טעם, הפסידה במחצית הראשונה של השנה 4 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס". הפסד זה כולל את המחיקות וההפרשות שנאלצה טיב טעם לבצע ברשת בגין השקעה בחנויות.

רשת כלי הבית דומו נוסדה בשנת 2005. בשנת 2007 נכנסה רשת טיב טעם לשותפות בחברה, ובעקבותיה החלה דומו לפעול בתוך סניפי טיב טעם. הרשת מונה היום 11 סניפים, ש-6 מתוכם פועלים בתוך סניפי טיב טעם, במתכונת של "חנות בתוך חנות".

עוד נודע ל"גלובס" כי בכוונת החברה לסגור שניים מתוך סניפיה העצמאיים וההפסדיים של דומו: סניף הרשת בקניון G כפר-סבא ייסגר אחרי החגים, וסניף נוסף ייסגר עד סוף השנה.

סמוך לאחר רכישת השליטה בטיב טעם הצהיר חגי שלום כי בכוונתו לטפל ברשת דומו, והוא אף ניהל משא-ומתן לסיום השותפות ברשת.

בסופו של דבר טיב טעם הגדילה את חלקה ברשת ל-73.7%, והיא מחזיקה היום באופציית call לרכישת חלקם של השותפים.

רשת דומו, המדווחת יחד עם רשת טיב טעם, הכבידה על תוצאותיה של טיב טעם . רשת טיב טעם חתמה את המחצית הראשונה עם סטגנציה במכירות ושחיקה ברווחיות. המכירות הסתכמו ב-415 מיליון שקל, והרווח התפעולי, אחרי הפסדיה של דומו, הסתכם ב-11 מיליון שקל, ירידה של 10%. במקביל, שיעור הרווח התפעולי ירד מ-3% ל-2.7%.

"דומו היא עדיין צרה, והיא מקבלת היום את הפוקוס הניהולי. אנחנו מותחים את המותג דומו למוצרי מזון גורמה, ואנחנו מקווים שעד סוף השנה היא תעבור לאיזון", מאשר עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם, ל"גלובס".

לדבריו, בכוונתם לפתוח 5 סניפים נוספים של הרשת.