משרד הספורט יעניק 1.335 מיליון ש' למדליסטים הפראלמיפיים ולמאמניהם

מדליסט הזהב היחיד באולימפיאדת הנכים, נועם גרשוני, יקבל את הסכום הגבוה ביותר: 250 אלף שקל; מאמנו האישי יזכה ב-125 אלף שקל

משרד הספורט יעניק פרסים בסך 1.335 מיליון שקל לששת המדליסטים הפראלימפיים בלונדון 2012, ולמאמניהם. בסך הכל יוענקו פרסים בסך 890 אלף שקל לספורטאים, ולמאמניהם יוענקו פרסים בשווי כולל של 445 אלף שקל. כך הודיעה היום (ג') שרת התרבות והספורט לימור לבנת, בטקס קבלת הפנים שנערך למשלחת הפראלימפית בבית הנשיא.

מדליסט הזהב היחיד מאולימפיאדת הנכים, הטניסאי נועם גרשוני, יקבל את הסכום הגבוה ביותר - 250 אלף שקל, ולמאמנו האישי קובי וינר יוענק סכום של 125 אלף שקל נוספים.

מלבד גרשוני, בראש טבלת מקבלי המענקים ממשרד הספורט נמצאים השחיינית ענבל פיזרו, שזכתה בשלוש מדליות ארד ותקבל עבורן פרס בסך 170 אלף שקל; רוכב האופניים קובי ליאון, שזכה במדליית כסף, והקלע דורון שזירי שזכה גם הוא בכסף, יקבלו כל אחד פרס בסך 150 אלף שקל.

לימור לבנת אמרה היום: "כל ספורטאי יודע שמצוינות בספורט היא דרך חיים, חתירה בלתי נגמרת לפסגה, מתוך מסירות התמדה, והקרבה לעיתים יוצאת דופן. האתגר שלכם הספורטאים הפראלימפיים הוא גדול פי כמה כיוון שאתם בנוסף למסירות, ההתמדה, הנחישות וההקרבה נדרשים להתגבר על מגבלות פיזיות. לשם כך דרוש לא רק חוזק פיזי אדיר, לא רק חוסן מנטאלי, אלא גם ואולי בעיקר גדלות רוח".