אלווריון פרסה רשת תקשורת אלחוטית בעיירה בטקסס

הרשת החדשה תספק אמצעי תקשורת יעיל וזול יותר לכוחות המשטרה בעיר קלבורן שבארצות הברית ■ "קלבורן מהווה דוגמא לשימוש של עיריות בטכנולוגיה על מנת לשפר את איכות חייהם של התושבים"

חברת אלווריון הודיעה הבוקר (ד') כי פרסה רשת תקשורת אלחוטית פרטית למטרות שיטור, בעיר קלבורן שבטקסס, ארה"ב. הרשת החדשה תעזור לניידות המשטרה להתקשר עם תחנות הפיקוד באופן יעיל ובטוח יותר, בנוסף, הרשת החדשה תוזיל את עלויות התקשורת של המשטרה המקומית.

רשת התקשורת שהוקמה מושתתת על תחנות הבסיס מסוג BreezeMAX Extreme של אלווריון בתדר 4.9 ג'יגה-הרץ מאובטח, המתקשרות עם יחידות התמסורת מסוג BreezeMAX Vehicular אשר מותקנות בניידות המשטרה שפרוסות ברחבי העיר.

חברת Crystal Communications, שותפתה של אלווריון, התקינה והטמיעה את תשתית הרשת הפרטית ללא הפרעה לפעולת המשטרה בעיר במהלך 5 ימי עבודה, שכללו גם את התקנת תחנות הבסיס של אלווריון ברחבי העיר - דבר אשר איפשר קישוריות מיידית לרשת הסיבים האופטיים העירונית, והתקנת יחידות התמסורת בניידות המשטרה.

"עיריית קלבורן מהווה דוגמא לשימוש שעושות עיריות בטכנולוגיה, במטרה לשפר את איכות החיים של התושבים", אמר אודי בן-דוד, מנהל פעילות אמריקה באלווריון. "פתרונות הרשת האלחוטית שלנו מסייעים לרשויות מקומיות ולערים לחסוך בעלויות CAPEX ו-OPEX במשך שנים".