לראשונה: קמפיין של משרד התיירות הגיאורגי בישראל

הקמפיין יעלה בהיקף של 3 מיליון שקל באמצעות משרד ספוט תקשורת ואסטרטגיה ■ המטרה היא לחזק את המודעות של התייר הישראלי לגיאורגיה

באותו שבוע שבו לשכת התיירות הטורקית החליטה להוציא את ישראל מרשימת המדינות שבהן יעלה קמפיין, החליט משרד התיירות הגיאורגי להעלות לראשונה קמפיין בישראל.

הקמפיין יעלה בהיקף של 3 מיליון שקל באמצעות משרד ספוט תקשורת ואסטרטגיה.

המטרה היא לחזק את המודעות של התייר הישראלי לגיאורגיה. הקמפיין יימשך עד לסוף 2012.