90 מיליון אמריקנים גולשים לאתרי קניות באמצעות סמארטפון

סקר של חברת מחקר השווקים ComScore: אתר הקמעונאות אמזון הוא הפופולרי ביותר בקרב בעלי סמארטפון - 46.9 מיליון גולשים ביולי

מסקר שפרסמה אתמול (ד') חברת מחקר השווקים ComScore עולה כי 4 מתוך 5 בעלי סמארטפון בארה"ב, או 89.5 מיליון בני אדם, עושים שימוש בסמארטפון כדי לגלוש באתרי קמעונאות באינטרנט. נתוני הסקר מתייחסים להרגלי הגלישה של הנסקרים במהלך חודש יולי.

אתר הקמעונאות המוביל, אמזון, הוא גם האתר הפופולרי ביותר בקרב בעלי סמארטפון, כשמספר המבקרים שגלשו אל האתר באמצעות המכשיר הנייד שלהם מגיע ל-46.9 מיליון.

ענקית אחרת שפופולרית בקרב בעלי סמארטפון היא eBay, עם 32.6 מיליון מבקרים באתר שהגיעו אליו באמצעות הנייד.

חברות מועדפות אחרות שאתריהן מושכים לקוחות שגולשים בסמארטפון הן אפל (17.7 מיליון מבקרים), רשתות המרכולים וול מארט (16.3 מיליון מבקרים) ו-Target (10 מיליון מבקרים).

אמזון היא הקמעונאית הפופולרית ביותר הן בקרב בעלי אייפון והן בקרב סמארטפון מבוסס אנדרואיד, עם שיעור של 43% ו-55%, בהתאמה, מבין המבקרים.

המשתמשים בסמארטפון מבוסס אנדרואיד הם חלק הארי של המבקרים בחנות האפליקציות המקוונת של אמזון. מנגד, 33.5% מהמבקרים בחנות המקוונת של אפל הם בעלי אייפון, לעומת 7.3% בלבד שהם בעלי סמארטפון מבוסס אנדרואיד.

בניתוח דמוגרפי של הנתונים מצאו עורכי הסקר כי הן בגלישה באמצעות מחשב והן בגלישה באמצעות סמארטפון, מספר הנשים והגברים המבקרים באתרי קמעונאות מקוונים הוא שווה.

נשים מבלות יותר עם זאת, נשים נוטות לבלות יותר זמן באתרי הקמעונאות שהן גולשות אליהם באמצעות המחשב ובמיוחד באמצעות הסמארטפון.

עורכי הסקר מצאו עוד כי האוכלוסייה הגולשת לאתרי קמעונאות באמצעות הסמארטפון היא צעירה יותר מהאוכלוסייה הגולשת לאתרי קמעונאות באמצעות המחשב, כאשר מספר הגולשים מתחת לגיל 45 המבקר באתרים אלו באמצעות הנייד מהווה 70.7% מכלל הגולשים לאתרים אלו באמצעי זה.

כמו כן, עורכי הסקר מצאו כי אחד מכל שלושה אנשים הגולש לאתרי קמעונאות באמצעות הסמארטפון מייצג משק בית שהכנסתו השנתית עולה על 100,000 דולר.