פסגות מעמיד לשכירות משנה את הסניף בחיפה

אם ימצא שוכר לסניף, ייתכן שפסגות תעתיק את הסניף שלה לשטח אחר בדמי שכירות נמוכים יותר

במסגרת ההתייעלות, שבה נוקט פסגות, ל"גלובס" נודע כי בית ההשקעות מעמיד לשכירות משנה את שטח הסניף שלו בחיפה ברחוב חורב. אם ימצא שוכר לסניף, ייתכן שפסגות תעתיק את הסניף שלה לשטח אחר בדמי שכירות נמוכים יותר.

לפסגות, שבניהול חגי בדש ובבעלות קרן אייפקס, יש נציגות בחיפה המשרתת את לקוחת בית ההשקעות בצפון, למעלה מ-20 שנים, עוד מהתקופה שבה הייתה בבעלות בנק לאומי. לפני כחמש שנים הוחלט לשפץ את המבנה ולהסב אותו לסניף מפואר יותר, ולכן גם דמי השכירות שם נחשבים לגבוהים יחסית.

ממשיכים להתייעל

לפני שבועיים נחשף ב"גלובס", כי גם שלוש קומות של בית ההשקעות הממוקמות בבית פסגות שברחוב אחד העם בתל אביב, יועמדו לשכירות משנה. בגין שלוש הקומות הללו שילם פסגות מתחילת השנה דמי שכירות וניהול בגובה של כ-80 אלף שקל בחודש (כמיליון שקל בשנה). הכוונה הייתה להשכיר אותן בשכירות משנה עוד קודם לכן, אולם מטעמי התייעלות בפסגות לא היו מעוניינים להשקיע בבנייתן כך שיהיו ראויות לשימוש.

פסגות שוכר בסה"כ 13 קומות בבית פסגות: 8 קומות לשימוש עצמי מבין הקומות "הישנות" בבניין, ועוד 5 קומות מבין 10 חדשות שנוספו לו, ואשר עבורן צפוי בקרוב להתקבל טופס 4 (טופס אכלוס). פסגות מעסיק 750 עובדים, שחלקם פועלים מתוך שטח נוסף שנשכר על ידי בית ההשקעות, בבניין ברחוב סמוך לבית פסגות.