"מפלצת האופציות": נרכשו אופציות קול על YELP; האם תזנק?

מערכות המסחר של OptionMonster חשפו כי ביום שישי נרכשו 2,500 אופציות קול 26 לאוקטובר של מניית YELP ■ באותו היום זינקה מניית החברה ביותר מ-3% ■ האם היא תמשיך במגמה החיובית?

סוחרים רבים נושאים עיניהם לעבר מניית הרשת החברתית YELP (סימול: YELP) הן בשל העובדה כי היא נסחרת סביב הטווח העליון שלה והן בשל פעילות חריגה במחזורי האופציות שלה, שזוהתה לאחרונה.

מערכות המסחר של חברת OptionMonster’s, המתמחה במעקב וזיהויי פעיליות חריגות בזירת האופציות, גילו כי ביום שישי בוצעו רכישות של יותר מ-2,500 אופציות קול 26 לחודש אוקטובר, תמורת מחיר של 195-200 דולר ליחידה. כמו כן, מחזור המסחר שילש את החוזים הפתוחים בתחילת יום המסחר, עניין שמצביע על כך שמדובר בפוזיציות חדשות.

יש לציין כי אומנם המשקיעים המחזיקים באופציות הקול עשויים למנף את ההשקעה שלהם ולהנות מתשואות נאות במקרה שמניית החברה תיכנס למהך של ראלי, אך במקרה ההפוך הם יכולים להפסיד הרבה כסף.

מניית YELP זינקה ביום שישי ב-3.09% לרמה של 27.05 דולר, וסגרה את חודש ספטמבר עם עליות של 21%. עם זאת, אנליסטים מציינים כי שיעור יתרות השורט על המניה הוא עדיין גבוה, אך במקרה שהחברה תדווח על דוחות חזקים היא עשויה לדחוק את "השורטיסטים" (שורט-סקוויז) ולהזניק את המניה לשיאים חדשים.

נתון נוסף מצד אחד עשוי להצביע על הסנטימנט השורי, הוא שבמהלך יום המסחר האחרון כמות אופציות הכל עמדה על 4,700 יחידות בעוד אופציות הפוט עמדו על 1,380 יחידות בלבד. מצד שני, חשוב לזכור שמשקיעים מכרו את אופציות הקול שהיו ברשותם, כך שהראלי הוא אינו עניין מובטח.