טרגדיה בבית-החולים: קשיש נפל מהמיטה - ומת

מעקה מיטה שלא היה מורם גרם לנפילתו של קשיש בן 86 בבית-החולים כרמל בחיפה ■ צוות בית-החולים שהוזעק למקום נלחם במשך דקות ארוכות על חייו, אך לבסוף נקבע מותו ■ בית-החולים: "המקרה נבדק ויטופל"

טרגדיה בבית החולים כרמל בחיפה: חולה בן 86 נמצא על-ידי עוברת אורח כשהוא שרוע על הרצפה לאחר שנפל ממיטתו, היא מיהרה להזעיק את צוות בית החולים שנלחם על חייו במשך דקות ארוכות, אך לבסוף נאלצו הרופאים לקבוע את מותו - כך מפרסם הבוקר (ג') העיתון "מעריב".

"עמדתי בכניסה לחדר כששמעתי חבטה עזה", סיפרה אחת מהעדות למקרה. "הוא שכב עם הפנים לכיוון הרצפה ולא זז, הזעקתי את האחיות והן מיהרו לחדר".

הצוות הרפואי ניסה לבצע פעולות החייאה בחולה במשך 45 דקות אך ללא הועיל. "אמרתי לאחת האחיות שיש כאן רשלנות כי הם לא הרימו את מעקה המיטה", הסבירה עדת הראייה. "האחות הסכימה איתי ואמרה שהמקרה יטופל".

מבית החולים כרמל נמסר בתגובה כי מדובר בחולה עצמאי ומתפקד ששוחח עם אנשי הצוות בבוקר המקרה: "התקבלה קריאה כי הוא איבד את ההכרה. הצוות הסיעודי הגיע מיד ומצא אותו שרוע על הרצפה".

"צוות החייאה ניסה להחיות את החולה במשך דקות ארוכות, אולם לצערנו החולה נפטר, כנראה מאירוע לבבי. המקרה נבדק כעת על פי נוהלי בית החולים", לשון התגובה.