מיזם וודינג בוק של גיא גיאור משיק אפליקציית צילום בחתונה

האפליקציה החינמית מאפשרת להפוך כל אורח בעל סמארטפון לצלם חתונות פוטנציאלי ■ את התמונות ניתן "לשגר" היישר לאתר החתונה ולמסכים באירוע

כולנו יודעים באיזו תדירות אנשים שולפים את הטלפונים שלהם ומצלמים. עכשיו דמיינו לעצמכם שכל תמונה שצולמה בחתונה על-ידי אחד האורחים באמצעות הסמארטפון תעלה אוטומטית לאלבום התמונות האינטרנטי של הזוג. וודינג בוק, מיזם החתונות האינטרנטי של "הרווק" גיא גיאור, פיתח לאחרונה אפליקציה ייחודית המאפשרת להפוך זאת למציאות - ובחינם.

אפליקציית הצילום החדשה של וודינג בוק הופכת למעשה כל אורח שברשותו סמארטפון לצלם בחתונה. האפליקציה מאפשרת את צילומן ותיעודן של אלפי תמונות שאף צלם בודד או צוות צילום לא יצליחו לצלם. ייחודה של האפליקציה היא באפשרות להתממשק כבר במהלך האירוע למסכי לד אשר יקרינו את התמונות בתצוגה של מצגת Live מיידית. הכוונה היא שמספר שניות לאחר הצילום, תופיע התמונה היישר על גבי המסך.

יתרון נוסף של האפליקציה הוא בכך שהיא מאפשרת לחברים הקרובים לתעד תמונות גם ברגעים בהם צלמי חתונות אינם נוכחים בדרך-כלל, כמו למשל בהכנות לקראת האירוע, בדרך לאירוע או בדרך חזרה.

השימוש באפליקצייה החינמית הוא פשוט וקל: כל שצריך לעשות הוא להיכנס לפורטל WeddingBook ולפתוח אתר חתונה אישי. לאחר ההרשמה לאתר נרשמים לאפליקציה ומקבלים קוד אישי, אותו מעבירים לאורחים המגיעים לחתונה. האורחים מורידים את האפליקציה באמצעות הקוד, וכך מצלמים באמצעותה דרך הסמארטפון שלהם.

נוסף לאפליקציית הצלמים, מציעה החברה סדרת פיצ'רים נוספים וללא תשלום. כוונתה של וודינג בוק היא להציע לזוגות מתחתנים מגוון רחב של פיצ'רים טכנולוגיים מתקדמים, במטרה להפוך את תכנון החתונה ואת האירוע עצמו לעניין קל, נוח, כיפי, חדשני ופשוט.

כך למשל יכול כל זוג להקים אתר אישי משלו - במיוחד עבור החתונה - ולהעלות בו את ההזמנה, מפת הגעה, "איך נפגשנו", אישורי הגעה וכדומה. פיצ'ר נוסף שצפוי לעלות בקרוב הוא "מדד רווקים" - אורחי החתונה יקבלו קישור לאתר, יוכלו לעדכן בו סטטוס ומצב משפחתי - וכולם יוכלו לראות כמה רווקים ורווקות מגיעים לחתונה, כשהמטרה היא להפוך את החתונה לזירת היכרויות.

וודינג בוק (WeddingBook.co.il) הוא יריד חתונות וירטואלי ענק, הכולל אינדקס ספקים, כלים לארגון החתונה, רשת חברתית ומידע שימושי המתעדכן ללא הרף. הרעיון העומד מאחורי המיזם הייחודי הוא לספק לזוג הצעיר והמבולבל קורת-גג לכל צרכיו וחלומותיו: הזוג יכול 'לדפדף' באינדקס ספקים אינטראקטיבי - הראשון בישראל - לקבל הצעות מחיר און-ליין, לשוחח בזמן אמת עם הספקים (ממש כמו בפייסבוק), להתייעץ עם זוגות אחרים, לקרוא דירוג שלהם או לערוך השוואה בין המחירים.

כחצי שנה לאחר השקתו, נחשב וודינג בוק לפריצת דרך בעולם החתונות. רשת החתונות החברתית הצליחה לעקוף את מתחריה ולהפוך לרשת המחזיקה ב-1,600 ספקים - כמות הספקים הגדולה בקרב אתרי החתונות.

כמו כן גייסה החברה שותף מוכר חדש: משה נור, בעלי חברת נור סטאר מדיה, ומצויה בימים אלה במשא-ומתן עם אחד מגופי המדיה המשפיעים בישראל, במטרה לצרפו כשותף נוסף בחברה. מטרת השותפים היא לשדרג ולמכור את הפורמט ברחבי העולם, וכיום כבר מתנהלים מגעים עם גופים בסינגפור ובמזרח אירופה.

צפי הרווחים של וודינג בוק הוא 5 מיליון שקל בשנה הקרובה.