משרד הפרסום יורו ישראל עובר מיתוג מחדש

לדברי יובל ארד, יישום המיתוג החדש בישראל יבוצע בשבועות הקרובים ויבוא לידי ביטוי בשינוי שמה של סוכנות Euro RSCG Israel ל-Havas WW Israel

קבוצת הפרסום Havas ממתגת מחדש את הרשת העולמית של Euro RSCG ומשנה את שמה ל-"Havas Worldwide". המיתוג מחדש הוא על רקע אסטרטגיה ששמה פוקוס על הפעילות הדיגיטלית בקבוצה.

לדברי יובל ארד, השותף המנהל של Havas Worldwide Israel, יישום המיתוג החדש בישראל יבוצע בשבועות הקרובים ויבוא לידי ביטוי בשינוי שמה של סוכנות הפרסום Euro RSCG Israel ל-Havas WW Israel.

פעילות המדיה של הקבוצה, הנעשית כיום תחת המותג הבינלאומי MPG, תמשך ללא שינוי. פעילות יחסי הציבור תמשיך להתנהל תחת ארד תקשורת, ושמה של החברה לא ישתנה.