צפו: בית בשטח 250 מ"ר ברמת-השרון של עץ, ברזל וטיח

עם אינטואיציה משוכללת ותחושת בטן לא מתפשרת, תכנון הבית ברמת-השרון, הגורס תפיסה פשוטה של חלל נקי ולא מתחכם, נוצר כמעט מעצמו

הבית: כ-250 מ"ר ברמת השרון.

בעלי הבית: עמית גלאור, בעלת משרד אדריכלות וסטודיו לאופנה.

השראה: "הבית שגדלתי בו. תפיסה פשוטה של חלל נקי ולא מתחכם, שיגדל ויתרחב עם המשפחה שלי על כל שינוייה. אומץ, חידוש והפתעה הם הערכים שליוו אותי בתהליך". העיצוב: התכנון האדריכלי מדמה שתי קוביות מחוברות, האחת גבוהה והאחרת נמוכה, על כל אחת מהן גג רעפים אפור. בשל צורת המגרש - מלבן צר וארוך - מוקמה כניסת הבית בצדו, היכן שמסתיימת סמטת הולכי רגל. דלת הכניסה הורחקה מעט פנימה על מנת ליצור מבואת כניסה מפרופיל בלגי, המעניקה פרטיות לכניסת הבית.

הסגנון: התפיסה היא פשטות, בתכנון ובחומר. החומרים השולטים הם עץ, ברזל וטיח חשוף, כולם בשימוש קצת אחר מהרגיל. הפתחים בבית עשויים פרופיל בלגי צבוע חאקי, על חלונות חדרי השינה הותקנו תריסי עץ בצבע שמנת. הברזל משמש לא רק בחלונות, אלא גם במבואת הכניסה, ארונות האמבטיה ומדפי נישה המחליפים את הספרייה המסורתית בסלון.

צבע: צבע לבן נבחר לריהוט על מנת שיספוג היטב את צבעוניות הפריטים הנלווים. אבן אפורה בקומת הקרקע (דארמה) בשילוב אבן בירזט בכניסה. שאר הרצפה חופתה בפרקט אלון טבעי. צמחייה מרובה בפנים ובחוץ מוסיפה צבע ירוק לחללים.