קוואלקום מובילה השקעה של 10 מיליון דולר בפונטיס

פונטיס הוקמה ב-2003 על-ידי מיכאל קרביס, ועופר שנקין, פיתחה תוכנה לאופטימיזציה של שירותי ערך מוסף שמסופקים על-ידי מפעילי התקשורת ללקוחות ומתרכזת בפתרונות פרסום ממוקד

קרן ההון סיכון של קוואלקום, קוואלקום ונצ'רס, ממשיכה להאיץ את היקף ההשקעות בחברות בישראל. הפעם, משתתפת החברה בסבב גיוס של חברת הסטארט-אפ פונטיס (Pontis). החברה, שמספקת פלטפורמה לשיווק ממוקד ללקוחות ספקיות התקשרות, גייסה 10 מיליון דולר בהובלת קוואלקום ונצ'רס, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים, ביניהם הקרנות אוורגרין, סקויה, NVP, ואקסל. סך הכל גייסה עד כה החברה כ-55 מיליון דולר.

פונטיס הוקמה ב-2003 על-ידי מיכאל קרביס, ועופר שנקין, וכמנכ"ל החברה מכהן רוני קנת, שהיה מנכ"ל וולטייר עד למכירתה למלאנוקס. החברה פיתחה תוכנה לאופטימיזציה של שירותי ערך מוסף שמסופקים על-ידי מפעילי התקשורת ללקוחות ומתרכזת בפתרונות פרסום ממוקד. על פי נתוני החברה, הפתרונות שלה תומכים בכ-250 מיליון משתמשי שירותי תקשורת ברחבי העולם.

קוואלקום , שמנוהלת בישראל ע"י איל בר דוד, עלתה לכותרות בישראל לאחרונה בעקבות רכישת DesignArt, תמורת כ-120 מיליון דולר. הרכישה אומנם הייתה בכיוון של תשתיות תקשורת, אך רוב הפעילות של קוואלקום כיום בישראל היא סביב נושא התוכנה עם דגש על שימושיות בהתקני תקשורת. בין השאר השקיעה החברה באפליקציית הניווט Waze, בחברת סיקלו ובעבר הרחוק גם בחברת מודו של דב מורן. את פעילות הקרן בישראל מנהל אביב אסולין.