לאחר 8 שנים: טל ורדי עוזב את פסגות תעודות סל

לאחר שמונה שנים בתפקיד המנכ"ל, הודיע היום ורדי על עזיבתו ■ הרקע הוא חילוקי דעות עם מנכ"ל פסגות, חגי בדש, לגבי אופן ניהול החברה וקצב צמיחתה, וכן תחושת מיצוי של ורדי ■ יזכה למענק ותשלומים נוספים של 1.6 מיליון שקל

לאחר שמונה שנים כמנכ"ל פסגות תעודות סל, הודיע היום טל ורדי על עזיבתו. הרקע הוא חילוקי דעות עם מנכ"ל פסגות, חגי בדש, לגבי אופן ניהול החברה וקצב צמיחתה, וכן תחושת מיצוי של ורדי. עם פרישתו יזכה ורדי למענק ותשלומים נוספים בנוסף לשכרו, בגין שנת 2012 כולה, בסך כולל של 1.6 מיליון שקל.

ורדי, 51, הוא אחד מהמנהלים הוותיקים של פסגות, עוד מתקופת בית ההשקעות שהיה בבעלות בנק לאומי. לפני פסגות שימש ורדי כחבר הנהלת סיטיבנק וכמנהל החטיבה הפיננסית של השלוחה בארץ. לאחר חמש שנים בתפקיד זה הצטרף לפסגות כמנכ"ל פסגות מוצרים פיננסיים, שניהלה תעודות סל ומוצרים מובנים. זמן לא רב אחר כך הוחלט בחברה להתמקד רק בניהול ארבע תעודות הסל שהיו אז לפסגות, בהן נוהלו כמיליארד שקל. כיום מנהלת פסגות תעודות סל כ-8.5 מיליארד שקל, והיא החברה הרביעית בגודלה בענף, עם נתח שוק של 13.4%.

את ורדי יחליף גיל שפירא, ששימש עד כה כמנהל מערך קשרי היועצים, תחת חטיבת הלקוחות שבניהול טל קדם. עזיבתו של ורדי עשויה לפגוע במעמדה של פסגות תעודות סל, הן בשל העובדה כי ורדי הוא אחד מאנשי ההשקעות הוותיקים שעוד נותרו בחברה, והן כי תחום תעודות הסל נחשב למסובך, ומעט מאוד אנשים בשוק ההון מתמצאים בו. בנוסף, בפני פסגות עשויה לעמוד בקרוב הזדמנות לרכוש את מיטב תעודות סל, ובמקרה כזה יידרש לה אדם הבקיא בתחום. ורדי אמנם יישאר כיועץ חיצוני לחברה, אך ברור כי לא יוביל עסקה שכזו.