נמצא פתרון לפניציה: הממשלה אישרה חיבור למערכת הגז

המהלך יבטיח כי מפעל פניציה יקבל את מקורות האנרגיה שלו מתוואי קו הגז הטבעי ■ במפעל מועסקים כ-400 עובדים ■ נתניהו: "גם בתקופת הבחירות ננהל את הכלכלה באחריות" ■ הממשלה אישרה: בחירות ב-22 בינואר

נמצא פתרון למצוקת מפעל פניציה: הממשלה אישרה הבוקר (א') את חיבור אזור התעשייה ציפורית למערכת הולכת הגז הארצית מה שיבטיח כי מפעל פניציה יקבל את מקורות האנרגיה שלו מתוואי קו הגז הטבעי.

במפעל פניציה, שנקלע לקשיים, טענו כי אי-חיבור המפעל למערכת הולכת הגז הטבעי הארצי תביא לסגירתו. במפעל מועסקים כ-400 עובדים.

תוואי הגז הטבעי, כפי שנקבע בתוכניות הממשלה, יגיע בסמוך למחלף הכניסה בסמוך לציפורים, אולם בהיעדר חיבור לאזור התעשייה עצמו נוצר מצב שבו מפעל פניציה אינו נהנה ממנו.

כאמור, הממשלה החליטה הבוקר על חיבור אזור התעשייה ציפורים בקטע שבין ממחלף הכניסה לאזור התעשייה ועד למפעל עצמו. החלטה זו תפתור את מצוקת האנרגיה של פניציה.

בתוך כך, הממשלה אישרה גם פה-אחד את ההצעה לקיים את הבחירות לכנסת ה-19 ביום שלישי, 22 בינואר 2013. "גם ב-3 החודשים של תקופת הבחירות אנחנו נמשיך לנקוט ניהול אחראי של הכלכלה כדי לשמור על הכלכלה, ומעל הכל, לשמור על מקומות העבודה של אזרחי ישראל ואף להוסיף עליהם", אמר רה"מ נתניהו.