רדהיל עולה ב-3%: דיווחה על תוצאות חיוביות ב-3 ניסויים

רדהיל דיווחה היום על תוצאות חיוביות בשלושה ניסויים פרה-קליניים שערכה בארה"ב עם תרופת RHB-104 לטיפול בטרשת נפוצה

חברת רדהיל , המפתחת תרופות מוגנות פטנט בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים, מדווחת היום על תוצאות חיוביות בשלושה ניסויים פרה-קליניים שערכה בארה"ב עם תרופת RHB-104 לטיפול בטרשת נפוצה. כמו כן, מדווחת רדהיל על הכנות מתקדמות לביצוע ניסוי קליני Phase IIa בישראל, לבחינת היעילות והבטיחות של תרופת RHB-104 בחולים בטרשת נפוצה התקפית-הפוגתית (Relapsing Remitting MS) - הסוג הנפוץ ביותר של המחלה, הכנות אשר במסגרתם השלימה החברה את ייצור RHB-104 לטובת הניסוי הקליני.

תרופת RHB-104 של רדהיל (אשר הינה קומבינציה מוגנת-פטנט של שלושה חומרים פעילים בקפסולה אחת, במתן אוראלי) מיועדת גם לטיפול במחלת הקרוהן (Crohn's) והחברה נמצאת בהכנות לקראת ביצוע ניסוי קליני Phase III לטיפול בחולי קרוהן במרכזים רפואיים בארה"ב, קנדה וישראל.

הניסוי הפרה-קליני הראשון שערכה החברה נועד למדוד את רמת יצור הציטוקינים (סמנים ביולוגיים של תהליך דלקתי), ותוצאותיו הראו כי הטיפול עם RHB-104 הוביל לירידה משמעותית בריכוז ציטוקינים מסוג IL-6 ו-TNF (המאפיינים תהליך של דלקת בטרשת נפוצה), בהשוואה לקבוצת הביקורת.

הניסוי הפרה-קליני השני שערכה החברה נועד לבחון את יעילות RHB-104 כטיפול מונע (Prophylactic Treatment) לטרשת נפוצה, ותוצאותיו הראו הפחתה משמעותית בדלקתיות וברמות הדמיאלינציה, בהשוואה לקבוצת הביקורת.

הניסוי הפרה-קליני השלישי שערכה רדהיל, נועד למדוד הישנות המחלה (Relapse), ותוצאותיו הראו את יעילות הטיפול עם RHB-104 בהפחתה משמעותית תדירות התקפים והישנות המחלה, בהשוואה לקבוצת הביקורת.