אורי חורב רכש את חלקה של דלויט בחברת הייעוץ הפנסיוני

לאחר למעלה מ-5 שנים, יחידת הייעוץ בביטוח של Deloitte בריטמן אלמגור זהר נפרדת מפירמת ראיית החשבון ויוצאת לדרך עצמאית והופכת לחברת "חורב יועצים"

חדשות בעולם הייעוץ הפנסיוני למעסיקים. לאחר למעלה מ-5 שנים, יחידת הייעוץ בביטוח של Deloitte בריטמן אלמגור זהר נפרדת מפירמת ראיית החשבון ויוצאת לדרך עצמאית והופכת לחברת "חורב יועצים", שתמשיך להיות מנוהלת על-ידי אורי חורב שרכש את חלקה של שותפתו בחברה - דלויט. היקף העסקה לא ידוע. בחברה הבהירו היום ש"חורב יועצים" תמשיך במתן שירותי ייעוץ בביטוח הפנסיוני ובביטוחי הבריאות ללקוחותיה ללא שינוי.

חורב אישר את הידיעה ומסר כי "דלויט היה בית חם, מלא ידע ונתינה. אנו יוצאים לדרך חדשה ומשאירים מאחור חברים להם נמשיך לייעץ ולשתף איתם פעולה בדרכים והזדמנויות נוספות. תחום הביטוח היה ונשאר אחד התחומים המסעירים והמורכבים במשק הישראלי. אני גאה ביכולתנו המקצועית והשירותית אשר הוכיחה עצמה לאורך התקופה והובילה תפיסה שקולה בניהול ובקרה של הסדרי הביטוח, פנסיוני ובריאות, לאור המורכבויות והאתגרים הקיימים בשוק וצפויים בעתיד". בדלויט ציינו ש"בהחלטה משותפת, יוצאת היחידה לדרך עצמאית, כחברת "חורב יועצים"... ואנו מאחלים לה הצלחה בהמשך הדרך".

נזכיר כי שי אופז, שותפו של חורב לפעילות הייעוץ בתחום ביטוחי הבריאות, נשאר עימו בחברה.

מאז הקמתה הפכה יחידת הייעוץ לאחד מגורמי הייעוץ הפנסיוניים למעסיקים ומקומות עבודה מהמוכרות בשוק זה.