פייסבוק פותחת מרכז ראשון מחוץ לארה"ב - בלונדון

חברת הרשת החברתית פותחת מרכז הנדסי בבירת אנגליה ■ סגן נשיא החברה בנושא הנדסת המחשבים מייק שרופפר: "לונדון הופכת במהירות למרכז טכנולוגי גלובלי"

פייסבוק פותחת את המרכז ההנדסי הראשון שלה מחוץ לגבולות ארה"ב. המרכז נפתח בלונדון בירת אנגליה. לשמחת הממשל הבריטי, החברה שנתפסת כגלובלית תומכת ביוזמה של ממשלת בריטניה, לאפשר לכלכלה הטכנולוגית לעמוד במרכז תכנית הצמיחה של ראש הממשלה דיויד קמרון.

סגן נשיא החברה בנושא הנדסת המחשבים מייק שרופפר, אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי "לונדון הופכת במהירות למרכז טכנולוגי גלובלי", שרופפר אמר עוד שהמקום מושך את הכישרונות המובילים בתחום ושלדעתו, כל מהנדס יסכים בשמחה לעבור היום לגור בבירה הבריטית.

לא מצליחים לעשות כסף מהניידים החכמים

הצוות הלונדוני מפתח מוצרים שאמורים לשפר את השירותים של פייסבוק בתחום המובייל. הפיתוח על גבי הטלפונים הניידים החכמים עומד כרגע בראש סדר העדיפויות של החברה שעברה לאחרונה את מחסום המיליארד משתמשים. אבל כלכלנים טוענים שהיא מאוד מתקשה להכניס כספים מהמשתמשים בטלפונים החכמים.

שר האוצר הבריטי, ג'ורג' אוסבורן, שהשתתף בטקס הפתיחה בגני קובנט שבמרכז לונדון אמר שהמהלך של פייסבוק מדגיש את המשיכה שיש לעיר לעסקי הטכנולוגיה.