זינגה: פארמוויל 2 מתקרב ל-50 מיליון משתמשים בחודש

המשחק הושק ב-5 בספטמבר ונכון לסוף החודש שעבר היו לו 15 מיליון משתמשים בחודש כך שהחברה הצליחה לשלש את מאגר המשתמשים תוך כשבועיים בלבד

קצת חדשות טובות לזינגה: יצרנית המשחקים החברתיים אמנם סובלת קשות בוול סטריט וגם נאלצת להתמודד עם נטישה של שורת בכירים, אך המנכ"ל והמייסד מארק פינקוס יכול להתנחם לפחות בכך שהמשחק השני בסדרת פארמוויל הפך ללהיט משמעותי.

לפי נתוני אתר AppData, המנתח את הפופולריות של אפליקציות פייסבוק וסלולר, פארמוויל 2 הוא המשחק הפופולרי ביותר כיום והוא נושק לקו 50 מיליון משתמשים פעילים בחודש. יתרה מזאת, כ-18% מתוכם הם משתמשים יומיים - כאלה הנתפסים כבעלי סבירות גבוהה יותר להוציא כסף על פריטים וירטואליים במשחק ולהכניס מזומנים לקופה של זינגה.

פארמוויל 2 אמנם רחוקה עדיין מהאחות הגדולה ומהמשחק המקורי, שרשם בשיאו 83 מיליון משתמשים חודשיים, אך באתר "ביזנס אינסיידר" מסבירים כי לעומת העבר, היום שוק המשחקים החברתיים תחרותי הרבה יותר ולכן קשה להגיע למספרים דומים בקלות.

ובכל זאת, נראה שפארמוויל 2 משחק היטב לידיה של זינגה . המשחק הושק ב-5 בספטמבר ונכון לסוף החודש שעבר היו לו 15 מיליון משתמשים בחודש כך שהחברה הצליחה לשלש את מאגר המשתמשים תוך כשבועיים בלבד.