פלקאו ימכר תמורת 45 מיליון ליש"ט; מי יקנה?

צ'לסי, ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי ופ.ס.ז' מועמדות לרכוש את החלוץ הקולומביאני הלוהט של אתלטיקו מדריד, שדורש שכר של 5 מיליון ליש"ט נטו בעונה

נמשכות הספקולציות סביב עתידו של רדמאל פלקאו, החלוץ הלוהט של אתלטיקו מדריד. הקולומביאני, שהספיק לכבוש העונה 11 שערים ב-7 הופעות בכל המפעלים, מחוזר על-ידי מיטב מועדוני הכדורגל באירופה, ועושה רושם כי זאת תהיה בכל מקרה שנתו האחרונה באתלטיקו, שכורעת תחת חובות וזקוקה לכסף שיתקבל ממכירתו.

על-פי "הדיילי טלגרף", שתי המועמדות העיקריות לזכות בשירותיו של השחקן הן אלופת אירופה צ'לסי, ואלופת ספרד ריאל מדריד. תג המחיר שהציבה אתלטיקו על פלקאו עומד על 45 מיליון ליש"ט, ובנוסף השחקן דורש שכר נטו של 5 מיליון ליש"ט לעונה למשך ארבע שנים. המשמעות היא שהיקף העסקה הכולל של פלקאו יגיע למי שתחליט לרכוש אותו לכ-85 מיליון ליש"ט (כ-105 מיליון אירו).

לפי הדיווחים, למרות שריאל היא יריבתה העירונית של אתלטיקו, העסקה בין המועדונים תוכל להבשיל בעקבות העובדה שסוכנו של פלקאו הוא ז'ורז'ה מנדש הפורטוגלי, שנמצא בקשרי עבודה מצוינים עם ריאל, ומשמש גם כסוכנם של מאמן הקבוצה ז'וזה מוריניו וכוכבה כריסטיאנו רונאלדו. בצ'לסי יעשו מאמצים להחתים את פלקאו על רקע אכזבה מתמשכת מהיכולת של חלוץ הקבוצה, פרננדו טורס.

על-פי העיתונים "הסאן" וה"מייל און סאנדיי", פלקאו, 26, מחוזר גם על-ידי אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי, שמוכנה לעמוד בתג המחיר שהציבה אתלטיקו. ב"דיילי סטאר" טוענים כי גם פ.ס.ז' הצרפתית נמצאת בתמונה.