אמבלייז מעדכנת את אפליקציית המיילים שלה לאנדרואיד

האפליקציה Emoze מציעה סינכרון מיילים בדחיפה לטלפון משירותי אינטרנט שונים, וכן הצפנה וכיווץ של המידע והקבצים ■ מאפשרת איתור מיקומו של המכשיר ואיפוס מלא שלו מרחוק, נעילה מרחוק של המכשיר והצפנה של כל התכנים

Emoze - חברת הבת של אמבלייז, הוציאה בימים האחרונים גרסת אנדרואיד של אפליקציית המיילים שלה. האפליקציה מציעה ברמה הבסיסית שלה, סינכרון מיילים בדחיפה לטלפון, משירותי אינטרנט שונים, כמו ג'ימייל ויאהו, כאשר היא מספקת יכולות הצפנה וכיווץ של המידע והקבצים. לטענת החברה, היכולת הזו מאפשרת חיסכון בסוללה ובנפח הגלישה.

בנוסף לפתרונות המייל, Emoze מאפשרת מספר פתרונות אבטחה - למשל, איתור מיקומו של המכשיר ואיפוס מלא שלו מרחוק, נעילה מרחוק של המכשיר באמצעות מסרון או מייל, הצפנה של כל התכנים שנמצאים על גבי המכשיר כולל מיילים, קבצים ורשימות אנשי קשר.

Emoze הוקמה ב-2006, כאשר טלפונים היו זקוקים לאפליקציית דחיפה למיילים, שתאפשר עבודה נוחה עם שירותים כמו ג'ימייל. היום, כאשר כל סמארטפון מאפשר את השירותים האלו ללא שום בעיה, החברה פנתה יותר לתחום האבטחה. האפליקציה של Emoze ניתנת להורדה ללא עלות.

"פונקציות האבטחה המובנות בתוך האפליקציה, הינן פיתוח מקורי של החברה", אומר משה לוי, מנכ"ל Emoze. "הפיצ'רים על פי המודל שלנו, לא מוצעים כרגע למשתמשי האנדרואיד אפילו על-ידי יצרניות המכשירים עצמן".