לא רק יח"צ: רני רהב מקים חברה-בת לניהול משברים

רהב: המיזם החדש יעסוק במשברים שאינם קשורים ללקוחותינו הקיימים ■ את החברה תנהל דנה הרמן, ששימשה כסמנכ"לית ניהול משברים במשרדו של רהב

איש יחסי הציבור רני רהב מרחיב את פעילות משרדו ומקים חברה-בת בשם "רהב ניהול משברים", שכשמה כן היא ותסייע לעסקים שונים בטיפול במשברים תקשורתיים.

מדובר בהתרחבות השנייה של עסקי יחסי הציבור של רהב, לאחר שלפני כשנתיים הקים חברה-בת אחרת בשם רהב מדיה חברתית, שמלווה לקוחות בתחומי הרשתות החברתיות כמו פייסבוק ויו-טיוב. בשבוע שעבר עזב מנכ"ל החברה, אליאב אללוף, לטובת מיזם פרטי בתחום המדיה החברתית והוחלף על-ידי ירון פרוסט, לשעבר סגן עורכת מוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות".

רהב אמר היום (ב') כי "הקמנו את 'רהב ניהול משברים' לאור הניסיון רב-השנים של חברתנו בתחום ולאור החשיבות הגוברת והולכת לניהול ממוקד של אירועים משבריים בתקשורת והאתגרים המורכבים הניצבים כיום בפני גופים וחברות רבות במשק".

עוד הוסיף רהב כי "המיזם החדש יעסוק בניהול משברים שאינם קשורים ללקוחותינו הקיימים".

מי שתנהל את החברה החדשה היא דנה הרמן, ששימשה עד היום כסמנכ"לית ניהול משברים במשרד יחסי הציבור של רהב. הרמן (37), הצטרפה למשרד ב-2004 וטיפלה בלקוחות שונים, בהם אל-על, ישראכרט, מלונות דן ועוד.

בין המשברים בהם טיפלה הרמן במסגרת עבודתה ניתן למנות את פרשת ההאקר הסעודי וכרטיסי האשראי, תקלת הרשת בסלקום ב-2010, א-על וענן האפר הוולקני באירופה ב-2010 ועוד.

קודם לכן עבדה הרמן בדוברות של עיריית ירושלים בתקופתו של אהוד אולמרט.