רני רהב קורץ לפייסבוק: מקים את "רהב מדיה חברתית"

אליאב אללוף, מנהל המדיה החברתית של "גלובס" שזכה לכינוי "מיסטר לייק", ינהל את החברה החדשה ■ רהב: "הבנתי באופן בלתי אמצעי את חשיבות ניהול השיחה בכלי הזה"

‎‎רני רהב מאמץ את הרשת החברתית. איש יחסי הציבור הודיע היום (א') כי הוא מקים חברה-בת חדשה - "רהב מדיה חברתית", שתפעל במטרה להגביר את המאמצים השיווקים והתקשורתיים של החברה במדיה החברתית.

‏את החברה החדשה ינהל אליאב אללוף, מנהל המדיה החברתית של עיתון "גלובס". לאללוף (38), שזכה לכינוי "מיסטק לייק" בפייסבוק, יש תואר ראשון במשפטים ותואר שני במינהל עסקים, ובעברו כיהן במספר תקפידי פיתוח עסקי ושיווק בחברות היי-טק.

רהב מסר בתגובה: "החלטתי על הקמת החברה לאחר שבחנתי את הנושא במהלך השנה האחרונה, מאז שפתחתי דף בפייסבוק והבנתי באופן בלתי אמצעי את חשיבות ניהול השיחה בין האנשים, החברות, התאגידים, הארגונים החברתיים והמותגים לצרכנים ולאזרחים בישראל. אני שמח שאליאב אללוף, הנחשב למוביל בתחום המדיה החברתית וביצירת החיבור בין הגולשים למותגים, יוביל את החברה החדשה. אני משוכנע כי יחד נוביל לפריצת דרך בתחום".