עוד חברת מטבחים קורסת? סניף Miele סגור ואין מענה טלפוני

מותג המטבחים היוקרתי Miele הובא לישראל לפני כ-3.5 שנים ע"י קבוצת VMG ■ מדובר במטבחי פרימיום שמחירם הממוצע עומד על 300 אלף שקל

האם סניף מטבחי Miele בישראל נקלע לקשיים ונמצא בסכנת קריסה? ביומיים האחרונים, חנות המותג Warendorf Miele בהרצליה פיתוח סגורה ללקוחות, ואין מענה טלפוני.

מותג המטבחים היוקרתי הובא לישראל לפני כ-3.5 שנים על-ידי קבוצת VMG שבבעלות איש העסקים אלכס ויגר. אולם התצוגה הוקם בהרצליה פיתוח בהשקעה של 3.5 מיליון שקל.

מטבחי Miele מיוצרים על-ידי חברת DIE KUCHE MIELE בגרמניה. מדובר במטבחי פרימיום, שמחירם הממוצע עומד על 300 אלף שקל.

לפני כשנתיים החברה אף שימשה כיבואנית מקבילה למוצרי החשמל של Miele, המיובאים רשמית על-ידי אלקטרה מוצרי צריכה, ועל רקע זה אף הסתכסכה עם היבואן.

דובר אלקטרה פרסם היום (ד') הבהרה כי למטבחי Miele לא היה ואין כל קשר לחברת אלקטרה מוצרי צריכה או למוצרי החשמל של Miele המיובאים והמשווקים בישראל על-ידי אלקטרה מוצרי צריכה.

במועצה לצרכנות לא התקבלו תלונות מצרכנים של החברה, אולם ייתכן כי הדבר נובע מכך שהפגיעה הכלכלית בהם, אם לא יקבלו את המוצר שרכשו, נאמדת בסכומים גבוהים של עשרות ומאות אלפי שקלים - ולכן פניות כאלה מועברות לעורכי דין ולא מגיעות לעזרה מצד הגופים הצרכניים.

החששות הצרכנים גוברים על רקע קריסת כמה שחקנים בענף הריהוט בשנה האחרונה, הם חברת המטבחים דו-איט, יצרנית חדרי הילדים בנים-בנות, רשת 5 נגרים שקיבלה צו פירוק בחודש אוקטובר וכמובן הקריסה של סניף קיקה בישראל, רק 9 חודשים לאחר הקמתו.