רייטינג שבועי: "כלבוטק" במקום הראשון עם 27.5% צפייה

‎‎על רקע הבחירות הקרבות, מהדורות החדשות בערוצים השונים הולכות ומתחזקות‏

‎‎אחרי כ-40 שנה, כוחה של "כלבוטק" עדיין במותניה. רפי גינת, המגיש את התוכנית ב-33 השנים האחרונות, כבש את טבלת הרייטינג השבועית בעבור זכיינית ערוץ 2 רשת עם 27.5%, ודחק את רגליהן של כוכבות הרייטינג של הזכיינית היריבה.

זכיינית ערוץ 2 קשת הצליחה להכניס 5 תוכניות אל העשירייה הבכירה בטבלה, שהן למעשה רק 3 מותגים - פעמיים "חטופים" ופעמיים "מה אתם הייתם עושים" - כולם שמרו על נתונים גבוהים אבל במגמת ירידה.

התוכנית ‏‏"יום האם" של קשת רשמה השבוע 21.7% צפייה. היום (א') הודיעה קשת כי הזמינה עונה נוספת של הקומדיה של דניאלה לונדון-דקל.

‏גם "דייט בחשיכה" של רשת הופיעה פעמיים בצמרת הטבלה, עם רייטינג לא רע אך מתון.

‏עם בוא הבחירות ומפצן הפוליטי הראשון, גם החדשות מתחזקות. "חדשות השבת" של ערוץ 2 מחזיקות בנתון מרשים ביותר של 24.7% צפייה. מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 שומרת אף היא על נתון מרשים של 22.7% צפייה.

‏הבחירות הן שעתם היפה של הכתבים והפרשנים הפוליטיים, מה שיכול להסביר את נהירת הצופים בשבועות האחרונים אל ערוץ 1, לצפות באילה חסון ב"יומן". הפעם, 7.5% מוצלחים שמספקים גם מקפצה לתוכניתו של טל ברמן, שהשיגה 4.3% צפייה.

"אולפן שישי" של חדשות 2, שאירחה שוב את שר האוצר יובל שטייניץ, הגיעה ל-17.4% - קצת פחות מ"צחוק מעבודה" שעמדה על 17.6%. ‏‎‎‏