מנצ'סטר יונייטד אלופת הפרמיירליג (בחשיפה בגוגל)

מחקר של חברת ניתוח ומדידה מצא כי האתר של "השדים האדומים" נחשף הכי הרבה למשתמשים הבריטים של מנוע החיפוש; וברשתות החברתיות? צ'לסי מובילה

האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד הוא זה שזוכה לקבל את החשיפה הגדולה ביותר במנוע החיפוש של גוגל בקרב תושבי בריטניה, יותר מכל האתרים של יתר קבוצות הפרמיירליג. כך עולה ממחקר של חברת Searchmetrics, המפתחת כלים לניתוח ומדידה בתחום החיפוש והמדיה החברתית.

על-פי המדד של Searchmetrics, מקבל האתר של "השדים האדומים" 44,954 נקודות חשיפה, בעוד במקום השני האתר של ארסנל (42,784). המדד בודק למעשה את היקף התדירות ונפח הבולטות שמקבלים אתרי הקבוצות בחיפושים השונים בגוגל על-ידי תושבי בריטניה.

ליברפול שלישית בדירוג זה, כשאת החמישייה הראשונה משלימות צ'לסי שבמקום הרביעי, וטוטנהאם שמדורגת אחריה. אגב, במקום ה-20 והאחרון ברשימה נמצאת החשיפה של אתר קווינס פארק ריינג'רס.

למרות ההישג בגוגל, "השדים האדומים" מפסידים בקרב החשיפה ברשתות החברתיות - שם מי שנמצאת בפסגה היא צ'לסי, שזוכה להכי הרבה טוויטים, לייקים ואזכורים אחרים במדיות השונות.

"המחקר שלנו מראה שחלק מהקבוצות פועלות מצוין בביצוע התאמות למנועי חיפש, ובהטמעת אסטרטגיה ברשתות החברתיות. וחלק מהקבוצות - לא בדיוק", אומר מרקוס טובר, מייסד Searchmetrics. "פוטנציאלית, העניין הזה יכול להשפיע על ההכנסות של הקבוצות".