גאדג'טים: מוטורולה Atrix 2 - סמארטפון יעיל וטוב

המכשיר החדש של מוטורולה מובילטי הוא בינוני ברמת היכולות והמחיר ■ מחירו של אטריקס 2 לא נמוך, אבל הוא עובד טוב ומערכת ההפעלה הייתה יציבה

מצבה של מוטורולה מוביליטי בישראל לא ברור: לאחר סגירת הסניף המקומי, הטיפול בשוק עובר לאחד מאחראי האזור באירופה. המשמעות היא שהיעדר נוכחות של החברה בישראל עשוי להשפיע על הגעת מכשירים עדכניים ועל עדכוני גרסאות. בינתיים, באיחור של כמעט שנה, השיקה החברה את ה-Atrix 2, מכשיר בינוני ברמת היכולות והמחיר.

ממשק: מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 2.3.6 (ג'ינג'יירבירד) ולא גרסה 4. זה חיסרון לא גדול, אך מגביל מבחינת האפליקציות.

אפליקציות: מוטורולה אוהבת לאבזר את הטלפונים ביישומים עם ערך מוסף. למשל, הגדרה של חסכון הסוללה בלילה (הפסקת הסינכרון) או אפליקציה לקריאת הודעות ממספר רשתות חברתיות. יישום Moto Phone Portal, מאפשר לגשת לתכנים הנמצאים בטלפון דרך דפדפן האינטרנט במחשב, ללא חיבור כבל.

מסך: בגודל 4.3 אינץ', ובאיכות טובה ובהירות גבוהה שמאפשרת שימוש באור שמש ישיר.

מצלמה: 8 מגה פיקסל עם מיקוד אוטומטי, פלאש וכפתור להפעלה ולצילום. התמונות עם הפלאש קיבלו גוון קר ולבן ולא חד - לא משהו שאפשר להתגאות בו. בתנאי תאורה טובים, התוצאה היו טובות יותר, אבל לא כתחליף אמיתי למצלמה קומפקטית. צילום הווידיאו הוביל לתוצאות בינוניות.

חומרה: מעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ, יצירת HDMI, נפח אחסון פנימי של 8 ג'יגה פלוס כניסת כרטיס זיכרון (כרטיס 2 ג'יגה מצורף בערכה).

בשורה התחתונה: מחירו של אטריקס 2 לא נמוך, אבל הוא עובד טוב ומערכת ההפעלה הייתה יציבה.

מחיר: 2,000 שקל.

ציון: 8.