קלוד אייזיק, אחד מדורסיה של לי זיתוני: לא אני נהגתי ברכב

קלוד אייזיק, שנמלט מישראל יחד עם אריק רוביק לאחר שדרסו למוות את לי זיתוני והפקירו אותה, חוזר בו מגרסתו הראשונה בה טען כי הוא זה שנהג בעת התאונה

זמן קצר לאחר תאונת הפגע וברח שבה נדרסה למוות לי זיתוני ז"ל בספטמבר 2011, טען אחד החשודים בדריסתה, קלוד אייזיק, כי הוא זה שישב מאחורי ההגה. עכשיו הוא משנה את גרסתו. למרות הדברים, במשטרת ישראל עדיין סבורים כי אייזיק הוא שנהג.

"אני אמרתי לך אני הולך למשטרה, ואני אגיד הכל בדיוק מה שקרה", אומר אייזיק. "לא נהגתי, אני אומר לך. אתה יודע את זה מהתחלה. אני הייתי כמעט ישן באוטו, ומתי שזה קרה, אחרי 100 מטר צעקתי תעצור, תעצור ותעצור. הוא עצר, ואני ירדתי מהאוטו מצד ימין".

לפני חצי שנה אייזיק נשמע כך בתוכנית "עובדה": "עצרתי מיד אחרי המכה, ירדתי מהאוטו, לא היה כלום". ועכשיו הוא נשמע כך: "ולמה הוא ברח (אריק רוביק) התחיל לפחד, אם הייתי נשאר שם, הייתי מקבל הכול בשבילו, אתה יודע את זה. בגלל זה ברחתי אחרי כמה שעות. הוא ייכנס ישר לבית סוהר, אפילו גם אני, אבל הכול אני אגיד למשטרה".

על-פי העיתון "לה פריזיאן", עד עתה לקח על עצמו קלוד חייט את האחריות לדריסה, כיוון שרוביק הסכים לשלם בעבורו חוב לארגוני פשיעה. עכשיו ההערכה היא כי רוביק כנראה הפסיק לשלם, או שחייט הבין שהטבעת מתהדקת על צווארו.

הבוקר (ג') נפתח משפט אחר של קלוד אייזיק - הפעם בשל הונאה. בחומרי הראיות נגדו הפיע מידע שאספו עליו בן זוגה של לי, רועי פלד, וחבריה.

לדברי רועי פלד, "אנחנו יודעים שהשניים האלה עבריינים, ידענו את זה בעבר. אני מאוד מאוד שמח שהרשויות בצרפת עצרו אותם".