דלק לוגיסטיקה תסחר ב-NYSE; גייסה 168 מיליון דולר

החברה, חברה בת של דלק US מקבוצת דלק שבשליטת יצחק תשובה, סיימה בהצלחה הנפקה ראשונית לציבור לפי שווי של כ-513 מיליון דולר

דלק לוגיסטיקה, חברה בת של דלק US מקבוצת דלק שבשליטת יצחק תשובה, סיימה בהצלחה הנפקה ראשונית לציבור לפי שווי של כ-513 מיליון דולר, והיא צפויה להסחר בבורסת ניו יורק (NYSE), תחת הסימול "DKL", החל מהיום (ו').

דלק לוגיסטיקה גייסה 168 מיליון דולר, כאשר הנפיקה לציבור 8 מיליון יחידות השתתפות, במחיר של 21 דולר ליחידה. היקף יחידות זה מייצג 32.7% מסך יחידות ההשתתפות. בנוסף, ניתנה לחתמי ההנפקה אופציה להפצה של 1,200,000 יחידות השתתפות נוספות של דלק לוגיסטיקה בחודש הקרוב. חברת דלק US, השותף המנהל, תחזיק ביתרת יחידות ההשתתפות. כמו כן גייסה החברה 90 מיליון דולר בהלוואה אשר תשמש לרכישת נכסים מדלק US.

פעילות חברת הבת של דלק US היא תפעול מוצרי נפט גולמי וזיקוק, תוך החזקה, רכישה ובנייה של נכסים להובלה, לאחסון ולהפצה של נפט גולמי ומוצרי זיקוק. הנכסים של דלק לוגיסטיקה צפויים לכלול כ-800 מייל של צינורות להובלה ואיסוף של נפט וכ- 2.2 מיליון חביות של מערכות לאחסון נפט המשמשים בעיקר את בתי הזיקוק בבעלות דלק בטיילר, טקסס ובאל דוראדו, ארקנסו. בנוסף, הנכסים יכללו צינור להובלת נפט ("Paline") באורך של כ-185 מייל ופעילות שווק והפצה של דלקים באמצעות חמישה טרמינלים להפצת דלקים בטנסי ובטקסס.