איש דת: "ההוריקן 'סנדי' - בגלל הסרט 'תמימות המוסלמים'"

עם שוך הסערה בחופה המזרחי של ארצות הברית ואומדן ממדי הנזק העצומים, ניצל איש דת ממצרים את המומנטום הייחודי כדי לשטוח את משנתו הקיצונית: הוא טען כי אסון הטבע ההרסני שהביא למותם של 140 בני אדם - הוא "עונש" על הלעג לנביא מוחמד

בעוד שבאזור החוף המזרחי של ארצות הברית ממשיכים לאסוף את השברים במטרה לחזור לשגרה מהר ככל האפשר, יש מי שדואג לזרות מלח על הפצעים - ומביע שמחה לאיד. איש דת מוסלמי ממצרים החליט שיהיה זה ראוי לפרסם "ציוץ" ברשת החברתית טוויטר, שבו ציין כי הסופה ההרסנית, שגבתה את חייהם של יותר מ-100 בני אדם - היא לא אלא ביטוי לחרון אפו של הנביא מוחמד, בעקבות הסרט "תמימות המוסלמים" שנתפס כלועג לדתם.

"ברחבי העולם תוהים על הסיבות שהביאו לסערה באמריקה", כתב איש הדת המצרי, וואג'די גנאים. "לדעתי, זוהי נקמתו של אללה למען נביאנו האהוב", הוסיף - ופנה בהזדמנות זו לאללה, כדי ש"יביא חורבן על בניין האו"ם שבניו-יורק באמצעות סופת ההוריקן - כנקמה על השחיתות ואי-הצדק".

גילויי השמחה לנוכח הנזק העצום שהותירו איתני הטבע באמריקה לא היו מנת חלקם של אנשי הדת במצרים בלבד. גם בסעודיה הצטרף מטיף דתי בשם סלמאן אל-אעודה ל"מקהלת מברכי האסון", וציין כי "הסערה האימתנית היא 'קריאת השכמה' לאזרחי ארצות הברית להמיר את דתם לאסלאם". לאחר מכן, הוא ריכך את המסר וציין כי "למרות זאת, אין לשמוח לאידם".