נץ רוכשת את השלד אלעד גלובל מאלעד תשובה ב-4 מ' ש'

קבוצת נץ תיצוק לשלד הבורסאי אלעד גלובל את כל פעילות הנדל"ן המניב של הקבוצה בארה"ב

קבוצת נץ, בניהולו של צבי איציק, מדווחת היום על רכישת השלד הבורסאי, אלעד גלובל, שבשליטת אלעד תשובה, תמורת כ-4 מיליון שקל. מטרת רכישת השלד הינה לצקת לתוכו את פעילות הנדל"ן המניב של קבוצת נץ בארה"ב.

במסגרת הרכישה, מתחייבת החברה לקבוע בתקנונה קביעת מדיניות דיבידנד: כל חצי שנה יחולק סכום השווה ל-3% מההון העצמי של אלעד גלובל ובסוף שנה - לפחות 40% מהרווח השנתי (דהיינו לכל הפחות יחולקו 40% מהרווח השנתי), כפוף לתזרים המזומנים של אלעד גלובל ולעמידה במבחני החלוקה הקבועים בחוק החברות.

צבי איציק, מנכ"ל קבוצת נץ: "בכוונת הקבוצה לצקת לתוך "אלעד גלובל" את פעילות הנדל"ן המניב שלנו בארה"ב, מתוך מטרה להמשיך בפיתוח העסקים בארה"ב ולשתף את המשקיעים בחברה בתשואת דיבדינד קבוע. אני מאמין כי כתוצאה מהפעילות המואצת של הקבוצה בתקופה האחרונה, הכוללת בין היתר רכישת השליטה בישראל מנדלסון ואת מיזוג 50% ממלונות אפריקה לתוך חברה הבת, נץ מלונות, תיהנה הקבוצה הן מגידול ברווח השוטף והן מהשבחה הונית של השקעות אלו, כבר ברבעונים הבאים".

קבוצת נץ פועלת בשלושה תחומים עקרים: תחום הנדל"ן המניב למגורים בארה"ב, בעלת גרעין השליטה בישראל מנדלסון הספקה טכנית והנדסית ואחזקה ב-50% ממלונות אפריקה ישראל - המחזיקה במותגים קראון פלאזה והולידי אין, באמצעות החברה הבורסאית נץ מלונות.

סך מאזן החברה הסתכם במחצית השניה של 2012 בכ-1.1 מיליארד שקל. הכנסותיה המאוחדות של קבוצת נץ, הסתכמו במחצית השניה של 2012 בכ- 97.5 מיליון שקל. עיקר הכנסות החברה, נבע מפעילותן של חברות הבת בארץ ובחו"ל. הרווח הגולמי המאוחד של נץ הסתכם במחצית השניה של 2012 בכ-23.7 מיליון שקל. ההון של החברה, נכון ליום 30 ביוני 2012, עלה לכ-190 מיליון שקל (כ-17% מהמאזן).